تاریخ : 1394,سه شنبه 04 اسفند12:38
کد خبر : 42776 - سرویس خبری : اخبار

مادر شهید حیدری درگذشت


مادر شهید حیدری درگذشت

فاطمه سرکهکی مادر اولین شهید خرمشهر مهمان فرزند شهیدش شد

فاش نیوز - با یک دنیا تأثر و اندوه مطلع شدیم مبارز و رزمنده نستوه بانو فاطمه سرکهکی همسر مبارز انقلابی حسین حیدری و والده شهید والامقام سردار بسیجی پاسدار حیدر حیدری اولین شهید خرمشهر که چندی پیش به دلیل عارضه کلیوی و ریوی با توجه به وخامت وضعیت جسمانی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان خاتم الانبیاء بستری شده بود، دارفانی را وداع گفته و به دیار باقی شتافت.  
مرحومه فاطمه سرکهکی در طول مبارزات سیاسی در کنار همسر مبارز و انقلابی خود مصایب بسیار و طاقت فرسایی را تحمل نموده و با روحی بزرگ همچنان مقاوم و تا زمانی که یارای سخن گفتن داشت بر تمامی مصیبت‌ها و بی‌مهری‌ها همواره صابر و خداوند بزرگ را شاکر بود.
مراسم وداع با این مادر بزرگوار در روز سه شنبه مورخه: 4/12/94 مقارن با ساعت: 8 صبح با حضور مسئولین لشکری و کشوری، همرزمان، بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس از مقابل منزل ایشان واقع در نشانی: تهران؛ میدان رسالت، خیابان نیروی دریایی، خیابان مردانشاه، پلاک 18 برگزار خواهد شد.
رهپویان راستین انقلاب اسلامی باحضور خود در مراسم تشییع و بزرگداشت این بانوی مجاهده، از خدمات صادقانه و خالصانه ایشان تجلیل و قدردانی بعمل خواهند آورد.

 

 

لازم به ذکر می باشد در دامان پاک این مادر هفت فرزند تربیت و تعلیم یافته، یکی از فرزندان این مجاهد و رزمنده گرانقدر به فیض شهادت نائل آمده و نام خود را در کتاب زرین مفاخران و ناموران ایران زمین ثبت نموده و سه فرزند پسر و یک فرزند دختر ایشان با داشتن سابقه ایثار و رشادت به کسب درجه جانبازی مفتخر گردیدند.

 


کد خبرنگار : 17