تاریخ : 1394,چهارشنبه 05 اسفند14:22
کد خبر : 42957 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

ایثارگران را داخل جناح بازی ها نکنید!



محسن ناطق - با عرض تاسف از فعالیت آزاد مخربین و دشمنان داخلی آرمان ها و ارزش های متعالی انقلاب که حتی از نام جماران و جانبازان در راستای دشمنی با ارزش های نظام اسلامی و نفوذ در حاکمیت ملی استفاده کردند. ابتدا متذکر می گردد ایثارگران محترم پیروی از گروه های سیاسی چپ و راست و دولت های زودگذر را انکار کرده و فقط پیروی از خط سیاست نه شرقی نه غربی، جاودان و ماندگار امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب را شایسته و بایسته پیروی میدانیم.

  با توجه به نظرات فوق الذکر باید عرض کنیم عناوین و شخصیت حقوقی ارزش ها بویژه ایثارگران محترم و مظلوم همیشه مورد توجه اغراض سوء باندهای سیاسی منحرف بوده لذا علیرغم خون دل ها و ضررهای مادی و معنوی اغراض سیاسی منحرف و تحمل کارشکنی و محرومیت از خدمت رسانی و خودداری از تحصن و تظاهرات همواره با ایثار و حفظ ایمان از حقوق قانونی و آبروی نظام اسلامی دفاع کرده و هرگز نیازمند ورود به دعواهای سیاسی و اموری که موجب شادی دشمنان گردد نشدیم.

 زیرا ایثارگران دارای ارزش متعالی اسلام و انقلاب همراه با رهبر معظم انقلاب از ارکان اصلی نظام اسلامی محسوب گردیده و بالاتر از سایر ارگان ها و اجزای نظام اسلامی همواره گوش و چشم و ارادت خالصانه به فرامین رهبر معظم انقلاب داشته و به هیچ وجه نیازمند توسل به اغراض سیاسی نبوده و اجازه نداده عامل و نردبان نفوذ گروه های سیاسی منحرف شده یا موجب تنزل شخصیت حقوقی و الهی مجاهدین فی سبیل الله شویم. فلذا گروه های سیاسی در آستانه مهمترین انتخابات تاریخ اسلام از هر وسیله ای حتی آبروی ایثارگران و نامزدهای شریف و مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب برای جلب نظر و کسب رای و پیروزی استفاده می کنند.

  بطور طبیعی هر جبهه سیاسی برای کسب مشروعیت و جایگاه مردمی تلاش می کند، به نوعی اعضای خودشان را به ارکان مورد وثوق مردمی منتسب کرده تا از این راه ها آحاد مردم را به خود دعوت نموده و پست ها و کرسی های حکومت را تصاحب کنند. البته برخی افراد سودجو و فرصت طلب از اینگونه اقدامات تبلیغی و محرک تعصبات عوام فریب و کور متاثر گردیده، به گروه های سیاسی چپ و راست متمایل می شوند.

 ایثارگران محترم در طول دوران انقلاب اسلامی صراط مستقیم را گام به گام و حرف به حرف از رهبر معظم انقلاب تبعیت کردند اما همواره مشوق نیروهای مومن و متعهد برای حفظ وحدت و خدمت به میهن اسلامی و مسلمین بودند. ایثارگران از حق قانونی گذشت کردند و هرگز از خط معنویت و بیش از نیازهای اساسی زندگی مطالبه نکردند در حالیکه طرفداری سیاسی و جناحی اغلب با انگیزه مادی و به منظور برخورداری و کسب ثروت و قدرت از طریق گروه های حزبی پیگیری می گردد.

 فلذا در حالیکه ایثارگران و نیروهای متعهد و مومن دارای جمعیت قدرتمند فرهنگی و مشروعیت اجتماعی بعلاوه تاییدات مخصوص الهی می باشند که به این ترتیب گروه های سیاسی منحرف و فاقد جایگاه مردمی برعکس آنچه وانمود می کنند نیازمند استفاده از قدرت فرهنگی و اراده متعالی ملی ایثارگران می باشند، بنابراین ادعای مطروحه از سوی هر گروه سیاسی بطور کلی مردود و باطل میباشد که در انتخابات نیز همچون دوره های قبلی نسبت به افراد مورد تایید اسکتبار جهانی و شیطان بزرگ که با گستاخی معرفی شدند اعلام انزجار و تنفر می کنیم و از مسئولان ارشد کشور تقاضا داریم از ملاحظات سیاسی دست بردارند.

 همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: "معلوم نیست تا چه وقتی باید ضرر فتنه گران را تحمل کنیم". ضمن پشتیبانی و تبعیت از فرمایش حکیمانه که با بزرگواری و نهایت رافت اسلامی بیان گردیده می گوییم تا کی باید متضرر شکست قاطع سیاسی انتخابات 84 باشیم؟!!


کد خبرنگار : 20