تاریخ : 1394,یکشنبه 09 اسفند14:33
کد خبر : 43073 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

تبصره 6 یها چه گناهی کرده اند!



ناصر ٧٠٪‏ بسیجی- برادر سرلشکر فیروزآبادی شما هم به جبهه حامیان شعار پیوستید؟ أحسنت بر شما

 بنده که در سال ١٣٦٠ که از طرف بسیج سپاه به جبهه اعزام و مجروح شدم و ٣٤ سال از مجروحیت می گذرد و در سال ١٣٦٦به استخدام دولت درآمدم در این مدت یک ریال هم از سپاه و یا نیروهای مسلح حقوق ایثارگری نگرقته ام و اسم ما را گذاشته اند جانبازان تبصره ٦.

 جانبازان بسیجی تبصره ١ حقوق ایثارگری می گیرند ولی جانبازان بسیجی تبصره ٦ حقوق ایثارگری نمی گیرند! آیا ٣٤ سال تبعیض بین جانبازان تبصره ١ و ٦ و جانبازان بسیجی و نیروهای مسلح برطرف نخواهد شد؟ ما جانبازان بسیجی چه گناهی مرتکب شده ایم؟ آیا باید صبر می کردیم تا موقع خدمت سربازی برسه و به دشمن می گفتیم صبر کن و حمله نکن تا ما به سربازی برویم بعد حمله کن. آیا دفاع داوطلبانه و جانانه از کشور، حقش این بود که اینهمه در حق جانبازان بسیجی ظلم شود؟

 شما به عنوان رئیس کل ستاد نیروهای مسلح مگر از این تبعیض بین جانبازان بسیجی و جانبازان نیروهای مسلح اطلاع ندارید؟ چرا احقاق حق نمی کنید؟ اول این تبعیض را از بین ببرید. شما آمدید حق و حقوق آزادگان استان اردبیل را که بارها در مقابل ستاد کل نیروهای مسلح تجمع اعتراضی کردند را بر أساس قانون١٩٠سپاه را به آنها دادید و بعد حق و حقوق کل آزادگان سراسر کشور را دادید. اینجا هم باز تبعیض قائل شدید. باز جانبازان بیسجی را کنار گذاشتید.

 نمیدانم شما مسؤولین در اون دنیا چگونه جواب این قشر عظیم جانبازان بیسجی و خانواده های آنها را خواهید داد؟ از ما که گذشت! بعد از این بخواهین این حق را ادا کنید دیگه به درد ما نمی خورد، این هم حق الناس است. ما که نمی گذریم خدا هم  نمی گذرد.


کد خبرنگار : 20