تاریخ : 1394,دوشنبه 10 اسفند12:22
کد خبر : 43094 - سرویس خبری : اخبار

پیام تبریک جمعیت جانبازان بمناسبت حضور مردم در انتخابات


پیام تبریک جمعیت جانبازان بمناسبت حضور مردم در انتخابات

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات 7 اسفند تشکر و قدردانی نمود.

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات 7 اسفند تشکر و قدردانی نمود.متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند تبارک و تعالی را حمد و سپاس بیکران؛ که انتخابات دو مجلس پر قدرت و بسیار با اهمیت در ایران اسلامی را ملت ایران با هدایتهای داهیانه حضرت امام سید علی خامنه ای (دام عزه) در حالی به شکل حماسی و استکبار ستیز رقم زدند که بیگانگان قصد شوم نفوذ و دخالت در امور انتخابات ایران را در سر می پروریدند.

شکر ایزد سرمد را؛ که مقام عظیم الشأن رهبری بسیار هوشمندانه و با دوربانی به موقع، ایادی منحوس نفوذی های خارجی و داخلی هایی که حرفهای بیگانگان را نادانسته و یا دانسته تکرار می کردند معرفی و ملت شریف در صحنه و خواص تصمیم ساز را از این توطئه و فتنه بزرگ هشیار و برحذر فرمودند.

مباهات می کنیم که امام مسلمین جهان، همانند معمار فرزانه انقلاب اسلامی با ابراز حمد و ثنای خداوند، ملت ایران را آگاه و مصمم و با عزم راسخ و شور و نشاط به یادماندنی معرفی و فرمودند: " ملت  شریف ایران؛ سرنوشت کشور را در مقطع کنونی رقم زده و بار دیگر مردم سالاری دینی را در چهره درخشان و پر اقتدار خود به جهانیان نشان داد".
آفرین بر ملتی؛ که ولی امرش شفاف و با صراحت او را اینگونه توصیف می فرمایند: "بار دیگرحماسه انقلابی ملت، مایه مباهات ایران اسلامی و زمینه ساز استحکام مقرّراتی که این فرصتهای مغتنم را برای قد برافراشتن و تجدید قوای ملی فراهم آورد".

خدایا تو را گواه می گیریم که امروز ولی امر ما؛ با دعوت عمومی و همگانی دستمایه مبارک لبیک گفتن این ملت با عزت را به ایران و نظام اسلامی فراچنگ آورد و مزد ایشان را سپاس پدرانه خویش و البته همراه با پاداش و هدایت الهی برشمرد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی همچون پیشوای مسلمین بر خود فرض می داند، ضمن تشکر و سپاسگزاری از ملت شریف وآگاه و انقلابی  ایران اسلامی و تبریک به تمامی نامزدهای منتخب مجلسین، تمامی مواعظ حکیمانه و مطالبات مقام معظم امام خامنه ایی دام توفیقاته را صمیمانه از طرف خود و از سمت ملت شریف ایران تقاضا و از همه مسئولین برنامه ریزی و اجرایی و امنیتی کشور تشکر و قدردانی می نماید. و از خداوند منان نیز طلب توفیق هر چه تمامتر خدمت و کار در راه رضای خدا و همچنین پیشرفت اهداف اسلامی، انقلابی و قانونی کشور را برای تمام نمایندگان و مسئولین محترم با هر گرایش سیاسی می نماید.

والسلام علی من اتبع الهدی

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی
اسماعیل کوثری


کد خبرنگار : 17