تاریخ : 1394,پنجشنبه 13 اسفند14:09
کد خبر : 43231 - سرویس خبری : سینما

روایتی از شهید محمد کامران



 
سوژه این هفته از آسمان بازهم حال و هوای زینبی دارد
 
شهیدخبر (شهیدنیوز): کامران دی ماه گذشته با حضور پر شور همرزمان و مردم در قطعۀ 50 بهشت حضرت زهرا (س) کنار جمعی از شهدای دفاع مقدس و دفاع از حریم اسلام به خاک سپرده شد.
  

از آسمان این هفته قصۀ جوانی را روایت می کند که در سال تصویب قطعنامه متولد شد و خانواده نام دایی شهیدش را برای او انتخاب کردند. این پسر در سایۀ نام و یاد شهداء رشد کرد تا اینکه در زمستان امسال کنار نامش نوشتند شهید مدافع حریم اسلام محمد کامران ...

  شهید محمد کامران جوانی مومن ، محجوب ، متخصص امور نظامی و شیفتۀ شهادت بود. دوربین از آسمان در این برنامه گوشه هایی از حال و روز خانوادۀ این شهید به ویژه همسر جوانش را به تصویر کشیده است.

 

کامران دی ماه گذشته با حضور پر شور همرزمان و مردم در قطعۀ 50 بهشت حضرت زهرا (س) کنار جمعی از شهدای دفاع مقدس و دفاع از حریم اسلام به خاک سپرده شد.

 

سوژه این هفته از آسمان بازهم حال و هوای زینبی دارد


علاقمندان به سیرۀ زندگی شهدا می توانند این برنامه را جمعه 14 اسفند ساعت 17 دقیقه از شبکۀ دو سیما تماشا کرده و نظرات خود را از طریق پایگاه اینترنتی azaseman.ir به تولیدکنندگان آن منتقل کنند.
گفتنی است که از آسمان به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی فرد جمعه ها از شبکۀ دو سیما پخش می شود و در تولید روایت شهید کامرانسعید سلیمانی (تدوین)، بابک مهدیزاده (تصویربردار) ، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر) ، نادرگهرسودی (گوینده) ، عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) و حمید بناء (نویسنده) وی را همراهی نموده اند.