تاریخ : 1394,چهارشنبه 19 اسفند19:32
کد خبر : 43481 - سرویس خبری : ورزشی

برای ورزش راهکار بدهید



نشست تخصصی بررسی نقش دستگاه های دولتی و غیر دولتی در توسعه ورزش جانبازان و معلولین

نهمین همایش تربیت بدنی و علوم ورزشی به همت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار می شود.

سید احمد سید باقری، مدیریت پژوهش و تحقیقات فدراسیون در خصوص این همایش گفت: یکی از برنامه های تخصصی این همایش، برگزاری نشست بررسی نقش دستگاههای دولتی و غیر دولتی در توسعه ورزش جانبازان و معلولین است که به همین منظور پنلی تخصصی در این خصوص و به پیشنهاد فدراسیون برگزار خواهد شد.

وی افزود: مدیریت این پنل تخصصی بر عهده بنده است و دکتر بتول مشرف جوادی، دکتر بهروز برجسته، عباس باغستانی و امید جهانسوز نیز به عنوان اعضای پنل معرفی شده اند.

مدیریت پژوهش و تحقیقات فدراسیون در ادامه گفت: تاکنون فدراسیون های فوتبال، پیوند اعضا و بیماری خاص و نیز فدراسیون تکواندو همراه با فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برای حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده اند.

سید باقری در پایان اعلام کرد: از کلیه اساتید و پژوهشگران، دانشجویان، متخصصین علوم ورزشی و سایر علاقه مندان جهت حضور در این همایش دعوت بعمل می آید و امیدواریم باحضور پربار متخصصین از نظرات و راه کارهای آنها در جهت توسعه هر چه بیشتر ورزش جانبازان و معلولین بهره مند شویم.

این نشست تخصصی روز پنج شنبه، 20 اسفند ساعت 10:20 الی 12:10 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی ، سالن علامه، برپا خواهد شد.