تاریخ : 1394,پنجشنبه 20 اسفند14:14
کد خبر : 43487 - سرویس خبری : اخبار

راهیان نور خطر تهاجم را کم می کند



بدون شک کاروان های راهیان نور و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می تواند نقش بسزایی در کاهش آثار مخرب جنگ نرم دشمن علیه جوانان ایفا نماید.

 

 

 

خانم اعظم آزادبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در لرستان با اشاره به اینکه مبلغان نقش موثری در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت فرهنگ شهدا دارند، گفت: بدون شک کاروان های راهیان نور و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می تواند نقش بسزایی در کاهش آثار  مخرب جنگ نرم دشمن علیه جوانان ایفا نماید.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر افزود: خواهران طلبه، امسال با حضور در کاروان های راهیان نور علاوه بر اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی برای بانوان، به تبیین فرهنگ جهاد و شهادت نیز خواهند پرداخت.

وی همچنین از فعالیت تبلیغی طلاب این مدرسه در بین دانش آموزان دختر این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: طلاب با حضور در مدارس علاوه بر اقامه نماز جماعت، در پاسخگوی سئوالات شرعی و شبهات دانش آموزان نیز می باشند.

آزادبخت با اشاره به این که امروز دختران نوجوان و جوان جامعه مورد هدف نقشه دشمن در تخریب بنیان خانواده هستند، یادآور شد: مبلغان در مدارس تلاش می کنند تا با ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی با دانش آموزان، علاوه بر نهادینه کردن آموزه های اخلاقی در بین آنها، فرهنگ حجاب و عفاف را نیز گسترش دهند.

وی در پایان از برگزاری کارگاه هایی با موضوع "ازدواج آسان و آگاهانه" برای طلاب خبر داد و گفت: در این کارگاه ها که زیر نظر اساتید حوزه برگزار شد، طلاب راهکارهای لازم برای گسترش ازدواج سالم و ساده را فرا گرفتند