تاریخ : 1394,دوشنبه 24 اسفند13:23
کد خبر : 43518 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

ریا و تزویر در بنیاد یزد بی داد میکند



ایت اللهی - دوشنبه هفته جاری رییس جمهور محترم مهمان مردم نجیب یزد بود. جدای از هنجارشکنی های صورت گرفته در مراسم، میخواهم توجه عموم را به یک نکته و یک اتفاق جلب کنم، باشد که شاید فرجی حاصل شود.

طول مسیرفرودگاه تا میدان امیرچقماق تقریبا" هشت کیلومتر است. در این مسیر بیش از سیصد بنر خیرمقدم نصب شده بود. مهم اینکه بنیاد شهید یزد گوی سبقت را ربوده و برای خوشایند ریاست سازمان که معاون رییس جمهور هم هست 250 بنر یعنی قریب چهار هزار متر مربع بنر چاپ و در مسیر نصب کرده بود! بنر تصویرِتنها 30 شهید، که البته بصورت تکراری چاپ و فقط در مسیرجناب "شهیدی"نصب شده بود، آنهم برای یک برنامه یک ساعته و فقط برای جلب توجه مقام عالی ریاست و به عبارتی تحکیم پایه های میز ریاست در استان!

در یک حساب سر انگشتی تنها هزینه طراحی – چاپ – داربست فلزی و نصب بیش از شصت میلیون تومان شد. این در حالیست که بنیاد یزد درمراجعه متولیان یادواره شهدا، جهت مساعدت مدام دادِ بی پولی و نداشتن اعتبار را میزند. این در حالیست که هزینه درمان جانباز با مشکل روبروست. و ازطرفی خانواده های شهدای مستضعفی در استان هستند که در ابتدائی ترین هزینه هایشان مانده اند. براستی آیا این رفتار علی گونه است؟ آیا این رفتار همانی است که جوانان برومند این کشور برای آن جان دادند؟

نکته جالب توجه اینکه در این سفر جناب ریاست عالی بنیاد، حتی یک دیدار ساده و خشک و خالی با ایثارگران نداشتند و تنها با درایتِ سیاست مدارانه مدیران بنیاد شهید یزد، از سه خانواده ایثارگر به نحو گزینشی دیدار کردند. کاش مسئولین محترم فرصتی داشته باشند تا صحیفه امام راحل در خصوص ایثارگران را بخوانند. ای کاش مجالی برایشان حاصل شود تا نامه امام علی(ع ) به مالک را بخوانند. ای کاش گوش شنوایی داشتند و سخنان رهبر فرزانه را میشنیدند.

ریاست محترم بنیاد، والله ریا و تزویر در بنیاد یزد بی داد میکند، مسئولید و قیامت سختی دارید. از غضب باری تعالی بترسید و تواضع پیشه کنید و بر اصلاح امر همت گمارید و جبران مافات نمایید تا در قیامت در برابر شهدا روسفید باشید.


کد خبرنگار : 17