تاریخ : 1395,شنبه 07 فروردين20:05
کد خبر : 43870 - سرویس خبری : استان ها

اجرای طرح نوروزی در آستارا



برگزاری طرح طلایه‌داران نور در آستارا به مناسبت نوروز
 

برگزاری طرح طلایه‌داران نور در آستارا به مناسبت نوروز

شهیدخبر(شهیدنیوز): رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا گفت: از خانواده‌های معظم شهدای آستارا در قالب طرح طلایه داران نور دیدار و تجلیل شد.

  

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا، نقش مادران و همسران شهدا را در سیر تاریخ انقلاب عظیم و رفیع دانست و اظهار کرد: این شیر زنان با اهدای سرمایه‌های خود از حریم کشور و ارزش‌های نظام صیانت و پاسداری کردند.

غنی پور با بیان این‌که شهدا پس از پیامبران از بالاترین مقام معنوی در پیشگاه خداوند برخوردار هستند، افزود: خانواده‌های این جوانان سلحشور آیینه تمام نمای غرور و افتخار ایرانیان هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا، خاطرنشان کرد: شهدا مظهر عقلانیت دینى و مدافع حقانیت و عدالت بودند و زنده نگه‌داشتن یاد شهداى انقلاب و دوران دفاع مقدس باعث تداوم حرکت انقلاب و نظام می‌شود.

غنی پور عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا به همراه مسئولان دستگاه‌های اداری هم‌زمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین با حضور در جمع خانواده‌های معظم 18 شهید والامقام این شهرستان با ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های نظام تجدید میثاق کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا، خاطرنشان کرد: این آیین معنوی در قالب طرح طلایه داران نور به نیت 160 شهید گلگون کفن این شهرستان تا 12 فروردین ادامه دارد./ب

دفاع پرس