تاریخ : 1395,یکشنبه 12 ارديبهشت14:30
کد خبر : 44190 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

دست آورد مذاکره لبخند!


دست آورد مذاکره لبخند!

مدتی است برجام ونتیجه آن ذهن بسیاری از مردم کشورمان را مشغول کرده واکثرا" در خیال پردازی های خود امیدوار ومشکلات تحریم ها را شکننده وقابل حل می دانند

معلم جانباز

معلم جانباز -  مدتی است برجام ونتیجه آن ذهن بسیاری از مردم کشورمان را مشغول کرده واکثرا" در خیال پردازی های خود امیدوار ومشکلات تحریم ها را شکننده وقابل حل می دانند؛ اما هر چه فاصله می گیرد سئوال هایی در ذهن ما ایجاد می شود که برنامه هسته ای و قلب راکتور سیمان شد تا چرخ زندگی مردم بچرخد. زحمات دانشمندان ما به روسیه رفت تا معیشت مردم بهبود یابد وهمه ماشین های هسته ای باز وبایگانی شد تا جهان ما را بپذیرد. حال چه شده که بعد از این همه تعریف وتمجید وتبلیقات دولتیان، فرجام برجام کم کم تلخ و چندش آور می شود و هرکسی کلاهش را قاضی می کند وحساب 2دوتا 4تا می شود، محاسبه می کند می بیند که بدجوری کلاه سرمان رفته؛ تحریمی که لغو نشده، بزودی اضافه هم خواهد شد.

سخن ما با جناب رئیس جمهور محترم است که سال ها در این کشور مسئول بوده وبارها در سطح عالی مذاکره کرده و رهبری وکلام پیامبرگونه اش را بارها شنیده و ثابت شده ایشان آینده نگر وعاقبت سنجند و تذکر رهبری دال بر بی اعتماد بودن آمریکائی ها را ناشنیده گرفت واصرار بر مذاکره نمود وبرجام را خلق کرد! ضمن اینکه وضع ما بهبود نیافت دارد بدتر هم می شود و هر روز بهانه ها افزوده می شود؛ ضمن اینکه جوجه کشورهای عربی برایمان شاخ شده اند. کشوری که به اندازه کوچکترین استان ما است برایمان تکلیف مشخص می کند.

جناب روحانی رئیس جمهور محترم! از هر جای ضرر برگردید به نفعمان است. بیاید برای یک بار هم که شده این برجام بی خاصیت را لغو کنید و به بدعهدی های آمریکا پاسخ مناسب بدهید. مطمئن باشید جهانیان می دانند که ما هر کاری کردیم تا دشمنمان ار دشمنی ملت ایران دست بردارد که دست بردار نیست.

جناب دکتر! اگر کوتاه بیاییم برجام های متعددی را باید تجربه کنیم؛ تا جایی پیش بروند که پوشیدن لباس روحانیت وحسینیه ها وفعالیت مساجدمان در قالب برجام امر ونهی بشود و شما مجبور باشیدبا لباس کت شلوار به کشورهای دیگر سفر کنید. بعنی تا عوض کردن هویتمان پیش می روند. آمریکا برای خودش آنقدر بهانه دارد که نگذارد آب خوش از گلویمان پایین برود. پس یک عمل شجاعانه وانقلابی شما همه این نقشه ها را بر باد می دهد و آن این است که گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای واقدام وعمل به اقتصاد مقاومتی کنید تا چشم امیدمان به خودمان باشد.

جناب رئیس جمهور محترم! اگر قرار بر نوکری و دوستی آمریکا بود چه لزومی داشت این همه جوان شهید و جانباز تقدیم خصومت امریکا کنیم؟  شما چه دستاوردی دارید تا اعلام کنید بجز این است که صدا وسیما گزارش دهد تمام برنامه هسته ای تعطیل، قلب راکتور سیمان، فردو .......این دستاورد مذاکره لبخند دولت شما برای ملت شهید داده سخت است.

لطفا غرور وعزت ما ایرانیان را با لبخند دروغین امثال کری واوباما عوض نکنید.


کد خبرنگار : 17