تاریخ : 1395,دوشنبه 30 فروردين15:09
کد خبر : 44407 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

بد رفتاری یک مدیر بانک سپه با ایثارگران



جمعی از پرسنل شاهد جنوب - با سلام و درود بر خون بلند قامتان عرصه ایثار و شهادت. حقیر و جمعی دیگر از پرسنل شاهد و ایثارگر بانک سپه می باشیم که در سال 93 طبق ماده 44 مذکور به استخدام بانک سپه در آمدیم که علیرغم حکم ماده مزبور مبنی بر استخدام قطعی ایثارگران، ما را آزمایشی استخدام نمودند.

پدر حقیر از جانبازان شیمیایی 50 درصد می باشد. حدود دو ماه پیش از رئیس شعبه یک روز درخواست مرخصی نمودم که پدرم را به دکتر ببرم. مرخصی نداد که هیچ، به من گفت: "این هم مثل گزینش و استخدامتان نیست که بدون آزمون استخدام شدید؛ اینجا رئیس من هستم و به من هم مربوط نیست که پدرت مریض است". گفتم به مدیریت شعب اطلاع می دهم. گفت: مدیریت شعب نمی آید حرف یک تحویلدار نوپا را به حرف من ترجیح بدهد. در ارزیابی عملکردت چنان نمره ای به تو می دهم که خود به خود اخراج بشوی.

یک سال و نیم است که صبح و عصر مرا شیفت  قرار می دهد و اضافه کاری را هم نمی زند و همکار دیگری در شعبه دیگری فرزند معزز شهید است که مشکل شغلی او به مراتب زیادتر از من می باشد که چندین بار خواسته استعفا کند که مادر محترمش نگذاشت. و فرزند جانباز هفتاد درصدی داریم که یک روز هم مرخصی به او ندادند  و ارزیابی عملکردش را منفی دادند. اگر اعتراض کنی به ارزیابی عملکردت نمره منفی می دهند.

اینجاست که آدمی از انسان بودن خود شرمگین و درمانده می شود اما خدا گواه است مسئولین ستاد مرکزی رفتارشان با جامعه ایثارگری خوب بوده ولی نمی دانند با عدم اجرای قانون فوق چه اجحاف هایی در حق ما می شود.

خدایا! قسمت می دهم به خون پاک شهیدان، جز تو فریاد رسی نداریم؛ به فریادمان برس. به خودت سپردم که تو آگاهی.