تاریخ : 1395,دوشنبه 30 فروردين17:51
کد خبر : 44483 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

تهیه دارو با اعمال شاقه



جانباز شیمیایی 1- درود بر همه عزیزان ایثارگر و رزمنده و چه درصد پایین وچه درصد بالا وچه بی درصد

 دیروز دوست 70 درصدم که تقریبا جای سالمی ندارد نسخه پزشک را به بنیاد برده بود. دو قلم داروی  پزشک فوق تخصص را تایید نکرده بودند وناراحت بود ومیگفت من که جای سالمی ندارم باید بروم آزاد بخرم؟!!

 راستی خواستم از آقای دکتر عباس پور بپرسم جانبازان در سنین بالا وبا مشکلات عدیده جسمی و روحی چرا نباید داروی تقویتی استفاده کنند؟ مگر کسی که از روده کوچک وبزرگش برداشته اند ویا کلستومی دارد ویا مشکلات سیستمیک ضعف ایمنی به دلیل مجروحیت شیمیایی دارد، چرا نباید داروهایی مثل ویتامین ها، مواد معدنی ومکمل ها را که در حالت عادی جذب بدنش نمی شود از داروخانه بگیرد؟

 آیا شما جانبازان را وادار به خلاف ودزدی نمی کنید؟ از کجا بیاورد با حقوق اندک از کار افتادگی داروی 300 هزارتومانی بخرد؟ مگر دکتر الکی دارویی را تجویز می کند؟ آن وقت جانبازی را می شناسم که پزشکش دارو های گرانقیمت برایش می نویسد و او آنها را با داروی مورد نیازش عوض می کند. چرا کار را به اینجا رسانده اید ؟وبه همین دوست هفتاد درصد پیشنهاد میداد شما هم همین کار را بکنید. ایشان نپذیرفتند. حاج آقایی آنجا بودند و گفتند از شیر مادر برای شما حلال تر است. آخرش زیر بار نرفت ولی انصافا چرا کار را به اینجاکشانده اید؟ ما به کجا میرویم؟

 من از روی این دوست 70 درصدم که با حجب وحیا است وسالی چند بار هم به بنیاد نمیرود خجالت کشیدم وگفتم برایش کاری بکنم. راستی بنیاد با این سیاست های غطش به کجا میرود؟

 آقای دکتر عباس پور با توجه به وضعیت هر جانباز ونظر پزشکش دارویش باید تایید شود. شما پزشک هستید باید وضعیت را بهتر درک کنید. من چند بار کار داشته ام وشما جواب تماس را داده اید ومشکلم را حل کرده اید ودرد آشنا هستید.

تقاضا دارم تجدید نطر بفرمایید


کد خبرنگار : 20