تاریخ : 1395,چهارشنبه 01 ارديبهشت13:59
کد خبر : 44549 - سرویس خبری : استان ها

برگزاری همایش پدران آسمانی در شهرکرد



پدران آسمانی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با سالروز ولادت با سعادت امام علی(ع) همایش پدران آسمانی در شهرکرد برگزار می‌شود.

قدرت‌الله رئیسی اظهار داشت: این همایش روز پنجشنبه 2 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 هم‌زمان با ولادت با سعادت امیرالمومنین علی(ع) در گلزار شهدای شهرکرد برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را همدلی و هم‌بستگی بیشتر فرزندان شهدا عنوان کرد و افزود: تجدید بیعت با آرمان‌های پدران شهید از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این مراسم معنوی توسط فرزندان شهدا برگزار می‌شود که با اهدا گل از پدران آسمانی خود تجلیل می‌کنند.

رئیسی خاطرنشان کرد: یکی از کارکردهای بسیار مؤثر مناسبت‌های مذهبی، الگوسازی مبتنی بر ارزش‌ها و بسترسازی برای تعالی انسان‌ها است که فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق آرمان شهدای گرانقدر است.

وی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت و توانایی جامعه شاهد و ایثارگر شامل پدران و فرزندان شهدا در تهیه محتوا و اجرای برنامه‌ها و تکریم پدران آسمانی و پدران شهدا را ضروری دانست و ادامه داد: در برگزاری همایش‌ها باید از حضور خانواده‌های شهدا بهره‌مند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سرمایه اصلی و گران بهای انسان جان انسان بوده و مال برای جان است و شهدا با اهدای خون خود و قربانی کردن جان عزیزشان سیرت واقعی علوی را به منصه ظهور گذاشتند.

 


منبع : تسنیم