تاریخ : 1395,جمعه 03 ارديبهشت15:34
کد خبر : 44577 - سرویس خبری : ورزشی

کار زیبای رزمی کاران آستارایی



ورزشکاران آستارایی مدال های خود را به شهدای گمنام تقدیم کردند
خبرگزاری شبستان: ورزشکاران رزمی کار آستارا مدال ها و نشان های قهرمانی بدست آمده خود در میادین بین المللی و داخلی را به مقام شامخ شهدا تقدیم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در این آیین که به مناسبت میلاد مولود کعبه امیر مومنان حضرت علی(علیه السلام) و روز پدر و  به همت هیئت ورزشی کاراته و با مشارکت اداره ورزش و جوانان و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان برگزار شد، قهرمانان بین المللی کاراته با حضور در مزار شهدا  مدال های خود را به عنوان هدیه روز پدر به شهدای گمنام تقدیم و میثاق مجدد با شهدای والامقام بستند.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه بندر آستارا در این آیین شهدا را قهرمان واقعی جامعه دانست و گفت: قهرمان واقعی شهدا هستند چون با نثار عزیزترین داشته خود از دین و کیان خود دفاع کردند.

وی افزود: شهدا از لحاظ جسمی و  روحی به کمال رسیده و خوشا به حال آنان که با خداوند معامله کردند.

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه شهدا سند پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: اگر امروز به موفقیت های خوبی در تمامی عرصه ها دست پیدا می‌کنیم به برکت خون پاک هزاران شهید است و از این رو باید راه و سیره شهدا را به عنوان ستارگان پرفروغ ادامه دهیم.

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: همه ما باید قدردان شهدا باشیم چون آنان درس عزت و سرافرازی را به ما آموختند.

گفتنی است، نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به روح بلند شهیدان و امام شهدا و تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  حضرت امام خمینی (ره ) و شهدا پایان بخش این آیین بود.