تاریخ : 1395,شنبه 04 ارديبهشت14:21
کد خبر : 44620 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

دخترم را از افسردگی نجات دهید



صفرعلیپور- حقیر یه رزمنده اعصاب روان بی اقدام که بارها نامه با مدارک ارسال کرده و نتیجه نگرفته ام. نمیدانم چرا؟...دیگه بریدم افسردگی شدید مانع فعالیت شده. طوری که پسربیچاره دانشجویم مجبورشده برای گذران زندگی مغازه بقالی با قرض وقوله اجاره و راه بیاندازه ومعلوم نیس چی بشه؟ با این حال قبلا" هم عرض کرده ام پس ازسالها هرچند چندین بار بیمه اختیاریم را قطع کرده ام، برای مادیات دنبال احراز جانبازی که طبق مدارک و نامه بیمارستان ارتش کاملا" محرز است اقدام نکرده ام. بلکه حداقل بتونم با  اون زمینه انتقال دختردانشجویم را که طبق تایید پزشک خود دانشگاه دچارافسردگی شده فراهم و از کمترین حق و حقوق رزمندگی بهره مند شوم.

 مگه یه خورده عزت درمقابل آن همه ذلت و رنجی که خانواده بیچاره به خاطر آسیب های جنگ حاصل شده بارمالی بردوش نهادی یا ارگانی میذاره (البته یکی از اهداف سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان که اخیرا" تصویب شده توسط هیئت دولت. تسهیل در انتقال دانشجویان فرزندان رزمندگان است) اما مجری وجود ندارد!

 آیا تمام امکانات فقط برای جانباز است؟ درحالیکه طبق مدارکی که طی پرونده 7707 به ایثارگران نزاجا دادم مجروحیتم طی نامه بیمارستان ارتش محرز و من نفهم بودم و تاحال اقدام نکرده و به بچه هام ظلم کردم وفقط یه تاییدیه جبهه میدن که به هیچ دردی نمیخوره . خدا گواهه گاها" فکر می کنم با این بارغم و سرخوردگی که خانواده را اذیت کرده ام و خود را بی فایده میدونم ..که تماما" حاصل جنگ بوده. وعقده بی توجهی مسئولین .. راهی نمانده جز اینکه شرایط انتقال فرزند دلبندم را که یکی از شرایط آن فوت یکی از والدین است فراهم کنم و با نشر دفترخاطراتم در رسانه ها ی اجتماعی نهایت بی توجهی مسئولین را به گوش عالم برسانم.

 آیا واقعا اینگونه شرایط انصافه؟؟مسئولین چه جوابی در پیشگاه خدا خواهند داد؟ آیا حضرت علی درمورد رزمندگان اینگونه به مالک اشتر سفارش نموده بود؟ آیا سفارش امام راحل به مسئولین در مورد رزمندگان اینگونه بود اماان شالله این آخرین نامه ام باشد که بی جواب مانده وحداقل شرایط برای انتقال فرزند دلبندم فراهم بشه ودرسامانه خدمات آموزشی بتوان به عنوان فرزند ایثارگر برای انتقال ثبت نام نمود(نه خود ایثارگر که سن وسالی از ما گذشته وبه دردمان نمیخوره)و چون درشرایط انتقال معمولی ترمی 8 میلیون ازکجا بیارم ؟؟امکانپذیر نیست... چشمان اشکبار صفرعلیپور


کد خبرنگار : 20