تاریخ : 1395,شنبه 04 ارديبهشت18:55
کد خبر : 44643 - سرویس خبری : عکس

جانبازنخاعی، مرادی فر به شهادت رسید


جانبازنخاعی، مرادی فر به شهادت رسید

جانبازقطع نخاع " جواد مرادی فر" پس از سالها تحمل مرارت و رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانبازقطع نخاع " جواد مرادی فر" پس از سالها تحمل مرارت و رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرنگارما، این شهیدوالامقام که اصالتا" کرمانشاهی بود و چندسال آخرعمرپر خیروبرکتش را در راه دفاع از آرمانهای انقلاب و کشور در رضوانشهر استان گبلان صرف کرده بود، سرانجام مشتاقانه به دیدار حضرت دوست شتافت.

پیکر مطهر شهید مرادی فر به زادگاهش کرمانشاه منتقل و درجوار دیگر دوستان و همرزمان شهیدش آرام گرفت.

درمراسم تشییع این شهید والامقام که در زیر بارش شدید باران انجام شد، نمازگزاران کرمانشاهی پس از اقامه نماز جمعه، نماز بر پیکر این شهید والامقام را نیز به امامت آیت اله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه و سپس پیکر این جانباز شهید از مقابل مسجد جامع، توسط مردم قدر شناس کرمانشاه تشییع و جهت خاکسپاری به گلزار مطهر شهدای باغ فردوس منتقل و در جوار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

گفتنی است: جانبازِشهید"جواد مرادی فر" از جانبازان گرانقدر 70 درصد و از وظیفه شناسان نیروی انتظامی بود که در سال ۶۰ هنگام درگیری با منافقان به درجه جانبازی نائل شدو از وی دو فرزند به یادگار مانده است.

فاش نیوز، عروج این مجاهد خستگی ناپذیر و جانباز صبورومقاوم را به جامعه ایثارگر و خانواده این شهیدِسعید تبریک و تسلیت عرض می نماید.

عکس: رضوان خبر


 


کد خبرنگار : 21