تاریخ : 1395,چهارشنبه 08 ارديبهشت18:30
کد خبر : 44690 - سرویس خبری : اخبار

اعزام چهارمین کاروان "لبیک یاحسین"جانبازان به عتبات عالیات


اعزام چهارمین کاروان

چهارمین کاروان جانبازان با عنوان " لبیک یا حسین " روز شنبه عازم عتبات عالیات می شود.

فاش نیوز- چهارمین کاروان جانبازان با عنوان " لبیک یا حسین " روز شنبه عازم عتبات عالیات می شود.

به گزارش خبرنگار ما، چهارمین کاروان جانبازان " لبیک یا حسین" به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری انجمن های جانبازی هفته آینده به عتبات عالیات اعزام می شود.

 این کاروان به همت سپاه پاسداران و با مشارکت و همکاری انجمن های جانبازان اعم از انجمن جانبازان نخاعی، انجمن جانبازان شیمیایی، انجمن جانبازان بصیر، انجمن راست قامتان و انجمن جانبازان کانادین، عازم این سفر معنوی می گردد.

گفتنی ست جانبازانی که عازم این سفر هستند، با عنایت فرماندهی کل سپاه از جانبازان 70% بسیجی و سپاهی سراسر کشور هستند و مشتمل بر 18 جانباز نخاعی کمری، 4 جانباز نخاعی گردنی، 20 جانباز دو پا قطع و سه عضو قطع، 3 جانباز شیمیایی، 3 جانباز یک پا قطع و 1 جانباز فک و صورت می باشند و انتخاب جانبازان به صورت قرعه کشی بوده است.

در این سفر که به قصد زیارت مضاجع شریف اهل بیت علیهم السلام انجام می شود، جانبازان به همراه خانواده خود و همراهانشان و با مسئولیت برادرعلی مسگر، جانشین امور ایثارگران سپاه و حسین اسرافیلی، مدیر عامل انجمن جانبازان نخاعی که مشاور سردارشریفی نیز می باشد و تعدادی دیگر از عوامل و خادمان  اعم از مسئول فرهنگی، مسئولان گروه ها، مسئولین جابجایی و اسکان، مسئولین انتقال، خبرنگار و فیلمبردار و گروه پزشکی شامل پزشک و کارشناس تغذیه حضور دارند.


کد خبرنگار : 20