تاریخ : 1395,دوشنبه 06 ارديبهشت17:06
کد خبر : 44745 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

احترام واقعی به رزمندگان



رزمنده مقصردیروز- رزمندگان مقصر دیروز و معسر امروز! لطفا" کمی به خود بیایید وببینید کشور امریکای جهانخوار و جنایتکاروجنایت پیشه که درسال 1983 میلادی براثربمب گزاری اتتحاری درلبنان در مقر تفنگداران نیروی دریایی امریکا که به کشته شدن 250 نفر انجامید، دولت ومجلس امریکا متفقا" یکدست هماهنگ شده وباتصویب یک قانون مبلغ 2/5 میلیاردونیم دلار ازپول های بلوکه شده ایران را خلاف قانون بین الملل توقیف و بعنوان خسارت به بازماندگان کشته ها بلوکه میکند.

  حقیقت امر این است که امریکایی ها برای جان سربازانش ارزش مادی ومعنوی قائل است که همه قوانین بین المللی را وتو نموده که پول هنگفتی را به بازماندگان کشته هابپردازد. ای کاش مسئولان ایران ازاین مسئله درس عبرت گرفته و متعاقبا به دلیل حمایت وتحریک صدام به حمله به ایران و کودتای سال 1330 وحمله به چاه های نفتی نوروز وغیره وشلیک به هواپیمای ایرباس در بندرعباس شکایت تنظیم و اقامه دعوای ضرر و زیان مادی ومالی برعلیه امریکا می کردند امامتاسفانه یک حقیقت تلخ درتاریخ ایران ثبت شد که جمهوری اسلامی به اتکای نیروهای مسلح وبسیجیان جان برکف درطی مدت هشت سال دفاع جانانه یک متر ازخاک کشور را به دشمن نداده و تاکنون حامی وپشتیبان نظام بوده اند ودرانتخابات به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و ادای دین نموده اند.

  آیا درکجای دنیا چنین نیروهای فداکار و ازجان گذشته ای یافت می شود؟ چرابه وصیت امام راحل عمل نکردند؟ چرا 28 سال رزمندگان را فراموش نمودند؟ چون دیگر مهره سوخته وبدردنخورند الا درامر انتخابات وگرفتن رای. حال خود دانید برادران فرق دولت اسلامی با دولت های غیراسلامی در امر تکریم واحترام واقعی به رزمندگانشان.

والسلام


کد خبرنگار : 20