تاریخ : 1395,یکشنبه 12 ارديبهشت12:21
کد خبر : 44862 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

اینجانب فرزند شهید هستم!



اینجانب فرزند شهید هستم که یک روز بعد از شهادت پدرم به دنیا آمدم و هرگز پدر خودم ندیدم. تا حالا هیچ گونه مسکنی از بنیاد شهید نه گرفتیم و نه تحویل ما داده اند

فرزند شهید

فرزند شهید -  با سلام خدمت تمامی مردم.

اینجانب فرزند شهید هستم که یک روز بعد از شهادت پدرم به دنیا آمدم و هرگز پدرم را ندیدم. تا حالا هیچ گونه مسکنی از بنیاد شهید نه گرفتیم و نه تحویل ما داده اند و  در خانه ای که با هزاران زحمت، مادرم خودش خریده و نامناسب است زندگی می کنیم و بنیاد شهید هیچ وقت نمی گوید این ها خانواده شهید هستند یا نه!؟

دوم: خیلی ها به ما می گویند بچه سهمیه ای! خدا شاهد است من حاضرم پدرم زنده باشد ولی سهمیه نخواهم. نه تنها سهمیه که هیچ چیز از این مملکت نخواهم.

سوم:  پدرم در سال 91 بازنشست شده ولی متاسفانه بنیاد شهید یک سوم پاداش بازنشستگیش را واریز کرده و الان از سال 91 تا 95 مدام هر رییسی که می آید وعده و وعید می دهد ولی هنوز مابقی حق بازنشستگی پرداخت نشده، در حالی که طبق قانون باید مطالبات بازنشستگی را یکجا پرداخت کنند.

چهارم:  اینجانب فرزند شهید هستم. خیلی ها می گویند استخدام مال فرزندان شاهد است ولی به خدای احد و واحد، اینجانب فرزند شهیدم ولی بیکار هستم و نمی دانم چرا خیلی ها این طعنه ها را میزنند!

پنجم:  اینجانب فرزند شهید هستم خدا شاهداست مواقعی بوده که دستمان واقعا خالی بوده و مادرماتن فقط با حرف، ما را بزرگ کرده. آیا حالا یک فرزند آقا زاده تا حالا شده چیزی برای خوردن و لباسی برای پوشیدن نداشته باشد و گرسنه بخوابد؟

ششم: چرا مدام تلویزیون و رسانه ها بر علیه فرزندان شاهد و خانواده شاهد تبلیغات می کنند که فلان می کنیم و غیره، ولی در عمل هیچ!

این نامه را با چشمان اشکبار می نویسم. با این که الان بزرگ شده ام فقط می گویم جز رهبری که فدایی ایشان هستیم و همیشه مدافع فرزندان شاهد هستند کسی نیست به فریاد مابرسد.  مسئولین فقط برای تبلیغات و منافع خودشان، اسم شهدا را می برند. فقط در همین حد!

 با چشمان تر و. دلی سوخته می گویم: یا صاحب الزمان (عج) تو مدافع ما ضعفا هستی. زودتر ظهور کن آقا...


کد خبرنگار : 17