تاریخ : 1395,پنجشنبه 31 تير15:52
کد خبر : 45101 - سرویس خبری : اخبار

واکنش دختر شهید نهامین به صحبت فاطمه حسینی/ تا به حال به سهمم از انقلاب فکر نکرده بودم!



کنش دختر شهید نهامین به اظهارات سیده فاطمه حسینی نماینده مجلس؛

سهم من از سفره انقلاب چیست؟


قدس آنلاین: دلنوشته دختر شهید نهامین به سیده فاطمه حسینی نماینده مجلس که گفته بود حقوق های نجومی پدرش سهم او از سفره انقلاب است.

به گزارش قدس آنلاین، فرزند شهید نهامین خطاب به سیده فاطمه حسینی نماینده مجلس که گفته بود حقوق های نجومی پدرش سهم او از سفره انقلاب است دلنوشته ای بدین شرح داد:
سرکار خانم سیده فاطمه حسینی شنیدم گفته بودی سهمت را از سفره انقلاب گرفته ای واقعا با دیدن این جمله ات دلم لرزید که چرا تا این ساعت از عمرم برای خودم هیچ سهمی از انقلاب تصور نکرده بودم واقعا حرفت برایم جای تامل داشت و نشستم با خودم حساب کردم که اگر واقعا انقلاب سهم تقسیم میکرد چرا سهم من از این انقلاب بی پدری شد و سهم تو پدری با حقوق نجومی؟؟؟
اگر انقلاب سهم تقسیم میکرد چرا سهم من گریه های بی صدای شبانه شد و سهم تو نوازش های زیبای پدر؟؟؟؟
اگر انقلاب سهم تقسیم میکرد چرا سهم من مادری شد که در اوج جوانی یتیم داری کرد و خودش را از یاد برد و سهم تو مادری که از فرط خوشی نمیدانست این ثروت انقلاب را صرف کدامیک از آرزوهایش کند؟؟؟؟؟
سهم من شهادت پدری شد که نتوانست بخاطر غیرتش هجوم بیگانه به مرزهای وطنش را تحمل کند و تا آخرین نفس جلوی دشمن ایستاد تا من و تو در آرامش باشیم ولی آرامش من یک هزارم آرامش تو نشد .می‌کند
سهم تو مدرک دکترای جعلی و بدون زحمتی بود که بتوانی با آن وارد مجلس شوی و دل امثال مرا با حرفهایت بسوزانی و سهم من زحمات فراوانم و بی خوابی هایم برای قبولی در مقطع دکترا و نگاه های طعنه آمیزی که شیرینی قبولی کنکور را از من گرفت.
راستی سهم من از سفره انقلاب چه بود سهمی که نداشتم و همیشه انگشت اتهام دیگران به طرفم دراز بود و سهمشان را از من می‌خواستند .
براستی چرا تاکنون در مورد سهمم از انقلاب فکر نکرده بودم ؟؟؟؟
ممنونم که سهمم را یادآوری کردی خانم حسینی!
*مینا نهامین
فرزند شهید غلامرضا نهامین