تاریخ : 1395,چهارشنبه 22 ارديبهشت13:34
کد خبر : 45339 - سرویس خبری : صوت

بیانات رهبر انقلاب به مناسبت روز جانباز


بیانات رهبر انقلاب به مناسبت روز جانباز

گروه فضای مجازی: نمایه صوتی «برای همسران جانبازان» شامل گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب درباره نقش با ارزش همسران جانبازان، در پایگاه اینترنتی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری قرار گرفت.

هم‌زمان با فرارسیدن چهارم شعبان، سالروز ولادت حضرت ابوالفضل ‌العباس(ع) و روز جانباز، نمایه صوتی بیانات رهبر معظم انقلاب درباره همسران جانبازان با عنوان «برای همسران جانبازان»، حاوی کلیپ صوتی بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جایگاه ارزشمند همسران جانباز، در پایگاه اینترنتی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای منتشر شد.
بنابر این گزارش، در بخشی از این نمایه صوتی و در بیانات رهبر معظم انقلاب آمده است: «شما جانبازان عزیز مثل شهداء، شهداء هم همین ضربه‌ای را که جانباز تحمل کرده است، او هم تحمل کرده است؛ سرنوشت او پرواز و رفتن بود و سرنوشت این، فعلاً ماندن. پداران و خواهران و همسران جانبازان باید افتخار کنند؛ یکی از چیزهایی که همیشه احساس می‌کنم احترام به همسران جانبازان است؛ برخی از این بانوان عزیز این جانباز را ـ با همه جانبازیش ـ پذیرفته و قبول کرده‌اند...».
در بخش دیگری از نمایه صوتی «برای همسران جانبازان»، از زبان معظم‌له چنین می‌شنویم: «برخی از آنان(همسران جانباز) پس از ازدواج با جوانی رعنا، ناگهان دیدند که تبدیل شد به یک از پاافتاده، به یک جانباز؛ اما آن‌ها پذیرفتند، استقبال کردند، آفرین؛ همسران جانباز خیلی باارزشند...».
علاقه‌مندان می‌توانند برای شنیدن و دریافت نمایه صوتی «برای همسران جانبازان» و استفاده از آن در سایت یا وبلاگ خود، به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری مراجعه کنند.