تاریخ : 1395,شنبه 25 ارديبهشت12:34
کد خبر : 45408 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

تیرهای زهراگین حرمله های سایبری!!


تیرهای زهراگین حرمله های سایبری!!

محمدرضا سابقی

محمدرضا سابقی - رزمنده ای کـه در فـضای سایبر می جنـگی بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس.بدانکه تو مصداق و مارَمَیت اِذ رَمَیت ... هستی .تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی مراقب باش،به شهدا تمسک کن بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو و در این راه گوش به فرمان آنها باش..
دینت را نشانه رفته اند، ایمانت را ، بصیرتت را وتمامیت کرامت انسانی ات را ،دشمن چه حقیرانه وابلهانه همه خوبی ها و فضایل اخلاقی ات راهدف قرار داده است ونابودی ات راآرزومی کند وغافل از شور وشعور الهی و مستحکمت که مقابل تمام هجمه های شیطانی دشمنان به قامت ایستاده است. توهستی ودانایی ات ، تو هستی و ذکاوتت، هوشیاری ات ، بصیرتت وایمان سرشار،جوشان وسراسر صلابت و جوانمر دی وپایمردی ات.
نوجوان وجوان انقلابی! حرمله های زمان، فتنه گران مکار،با تیرهای زهرآگین وسه شعبه ( آمریکا ، انگلیس واسرائیل ) خود ،گلوی اندیشه نابت را به نشانه نشسته اند ، تیرهای سهمگین وزهرآلودی چون ؛ ماهواره،اینتر نت و سی دی های مبتذل را به چله کمان نهاده وبا دستان آلوده به هزاران جنایت ، قلب سرشار از عشق به خدا وصفایت را قصد نموده اند،خفاشان خون آشام و خائنان کوردل غیرت فرزندا ن خمینی کبیر را توان دیدن نداشته و ندارند که چه عاشقانه در تمام صحنه های زندگی به پیروزی وسربلندی نایل گشته اند. کوردلان بد طینت بدانند که نور معنویت و ایمان قلبی فرزندان با بصیرت انقلاب اسلامی، بساط روبه ویران آنان رادرهم می کوبد و پرچم پر افتخار اسلام را در سرتاسر عالم به اهتزاز در خواهند آورد.
فرزندان اسلام، صراط مستقیم هدایت را با توکل به خدا و دیدن حماسه کربلای دفاع مقدس بدست آورده اند و به پیش می روند و دشمنا ن زبون را نیز با خفت و خذلان به عقب خواهند زد.
دنیا بداند که صبح پیروزی نزدیک است ونزدیک ومسلمانان عالم در انتظار یوسف زهرا (عج ) به انتظار نشسته اند و لحظه شماری می کنند. أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ ...!


کد خبرنگار : 17