تاریخ : 1395,دوشنبه 27 ارديبهشت14:01
کد خبر : 45542 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

کمک به رزمندگان واقعی برای گرفتن درصد



فرید اسکندری- با سلام به پیشوایمان رهبر آزادگان جهان

به عرض می رسانم جناب آقای شهیدی! چرا می گذارید چپ گرایان لیبرال و عناصر داخلی دارای پست های مهم دولتی در هر لباسی برای عوام فریبی  پشت رسانه ملی اشک تمساح بریزند، از چی میترسید؟ ما مد جنگیم از سیزده سالگی تا سن سن 16 سالگی در جنگ و در گردان های عملیاتی بودم از جنوب تا 160 کیلومتر ارتفاعات کردستان ، کردستان عراق و در عملیات های کربلای 4 و 5 و بیت المقدس 3 کوهجار و کربلای 4و 5 در شلمچه با بزرگانی چون سرداران شهید هاشم اعتمادی ،اسدقلی ، اسدی و سرداران غیور محمود آبادی(حاج استوار) انواع بمباران شیمیایی و خوشه ای ، توپ ، تانک و رگبار در شلمچه و تکه تکه شدن شهدا را با چشم خودم دیدم وشرکت داشتم .

16 ماه جبهه خط مقدم بودم و بارها بر اثر تزریق آمپول آتروپین و موج انفجار در درمانگاهی که چند باند و سرم و آمپول داشت و میگ های دشمن بارها آن ها را بمباران و جانبازان بستری ذره ذره می شوند جناب شهیدی به قرآن بغض گلویم را گرفته آخه کسانی برای ما تصمیم می گیرند که کمتر کسی در میدان شبیه کربلای حسین بوده یا نهایتأ از پشت خط راهنمایی می کردند اما خدا چگونه به قرآن سینه محمد ما خانواده 12 نفری بودیم که 4 نفرمان در جبهه های مختلف حضور داشتند من در کمسیون بدوی و علنی سپاه فجر استان فارس با فاصله 30 روزه بایم احراز شد، جالب اینجاست که در کمسیون عالی ما 200 نفر از 4 استان فارس ،بوشهر ،کهکیلویه و کرمان بودیم و پزشکان متخصص مثل جذامی ها رفتار می کردند.ما با فاصله 2 متری از میزشان به امام حسین  200 نفرمان فقط از جلویشان رد شدیم آن هم در مدت نیم ساعت.

 جناب شهیدی نزد سقای کربلا و امام خمینی راحل و پیشوا و امام مان اگر درصد جانبازی و حق ما را به عنوان مسئول نگیرید و خدای ناکرده گرگان در لباس میش که از عمروعاص حقه بازترند شکایتتان را می کنم من 4 تا نان خور دارم کسانی هم وجود دارند بدون یک ساعت جبهه و از عناصر ضد انقلاب « به ما می گفتند برای پول به جبهه می روید و همان ها امروز هم آشناهایشان برایشان جبهه و حقوق جانبازی می گیرند و از اعماق دل به ما کمک می کنند،کمک مان کنید جناب شهیدی آخرت نزدیک است. ممنون


کد خبرنگار : 20