تاریخ : 1395,سه شنبه 28 ارديبهشت18:57
کد خبر : 45604 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

تشکر از نمایندگان مجلس به خاطر مصوبات اخیر



صادقی -  با سلام؛ جانباز زیر 25 درصد هستم که با خبرگزاری شما تماس گرفتم. پیرامون اصلاح قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران باید خاطر نشان کرد جانبازان زیر 25 درصد به عنوان بخش بزرگی از جامعه ایثارگران کشور بعد از جنگ تحمیلی قسمتاً مورد بی مهری قرار گرفتند که از مصادیق آن می توان از ارائه تسهیلات به جانبازان گرامی بالای 25 درصد و همسر و فرزندان این قشر نام برد؛ در حالی که اسمی از جانبازان زیر 25 درصد در بسیاری از قوانین نیامده بود؛ بخصوص در قانون جامع ایثارگران که پرداخت شهریه و سایر امتیازات را به جانبازان عزیز بالای 25 اختصاص می داد و به جانبازان زیر 25 درصد توجه نشده بود.

بحمدالله با اصلاح این قانون در دوشنبه 27 اردیبهشت 95 مجلس محترم در اصلاحیه بند ت ماده 66 قانون جامع ایثارگران با اضافه کردن جانبازان زیر 25 درصد در مورد شهریه و کمک هزینه مدارس شاهد، گام بزرگی در برقراری عدالت در وضع قوانین برداشت.

بنده به عنوان یک دانشجوی دکتری از تمامی دست اندرکاران و عزیزانی که چه در رسانه ها پیگیر این موضوع بودند و چه از بزرگواران و نمایندگان مجاهد و ایثارگر مجلس شورای اسلامی که با وجود فشار کاری این جمع بزرگ از جانبازان را فراموش نکردند صمیمانه تشکر می کنم.