تاریخ : 1395,پنجشنبه 30 ارديبهشت13:22
کد خبر : 45655 - سرویس خبری : اخبار

سردار ادیبی در دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم افغانستانی:

افغانستانی‌ها فدایی حرم شدند


افغانستانی‌ها فدایی حرم شدند

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: "مردان و جوانان افغانستانی درک به موقعی از خطری که اسلام را تهدید می‌کند، دارند و با جانفشانی در راه دفاع از حرم دین خود را به اسلام ادا کرده‌اند."

امروز و در سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) سردار "نادر ادیبی" دبیر ستاد مرکزی راهیان نور، "محمدسرور رجایی" و "علی واحدی" از فعالان فرهنگی افغانستانی و پدر شهید مدافع حرم "رسول خلیلی" با خانواده‌های شهدای مدافع حرم افغانستانی دیدار کردند.

سردار ادیبی در این دیدار بیان داشت: همه ما در جبهه اسلام قرار داریم. ایرانی، افغانستانی، پاکستانی، عراقی، سوری، یمنی و هندی هرجا که اسلام نیاز به کمک داشته باشد حضور پیدا می‌کنند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور خاطرنشان کرد: مردان و جوانان افغانستانی درک به موقعی از خطری که اسلام را تهدید می‌کند، دارند و با جانفشانی در راه دفاع از حرم دین خود را به اسلام ادا کرده‌اند.

وی افزود: ایران مدافع همه کسانی است که در راه آزادی و دفاع از حق و حقیقت تلاش می‌کنند. مجاهدان افغانستانی از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن به خصوص در دوران دفاع مقدس در کنار مردم و رزمندگان بودند و در این راه جانفشانی کردند.

ادیبی گفت: در این سالها نیز ایران میزبان مردم افغانستان بوده است. اکنون نیز رزمندگان ایرانی و افغانستانی دوشادوش هم در راه دفاع از حرم در سوریه حضور دارند.

وی در پایان بیان داشت: شما خانواده‌های شهدا برای آخرت خود اجری عظیم ذخیره کرده‌اید و اگر صبر و تحمل شما بر سختی‌ها نبود این مجاهدت‌ها شکل نمی‌گرفت.