تاریخ : 1395,یکشنبه 02 خرداد19:17
کد خبر : 45753 - سرویس خبری : اخبار

جشن نیمه شعبان در آسایشگاه ثارالله



جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) با حضور قشرهای مختلف مردم و جمعی از هنرمندان به میزبانی مرکز جانبازان ثارالله برگزار شد.
جشن میلاد امام زمان (عج) به میزبانی جانبازان مرکز ثارالله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این مراسم که هنرمندان سینما، تلویزیون و هنرمندان عرصه موسیقی به صورت خودجوش حضور یافتند در برگزاری جشن میلاد ، جانبازان مرکز ثارالله را همراهی کردند. همچنین در ادامه این مراسم قشرهای مختلف مردم و هنرمندان با تقدیم گل و شیرینی در جمع جانبازان و خانواده های آنان حضور یافتند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران تهران بزرگ در حاشیه این جشن در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: جانبازان که با تقدیم عضو افتخار سربازی امام زمان عجل الله را در کارنامه خود دارند دوشادوش مردم ولایتمدار، جشن میلاد مهدی موعود را برگزار کردند تا وظیفه سربازی خود را برای امام زمان عجل الله انجام دهند.
 
حمید علی صمیمی افزود: در مجموع 76 هزار جانباز در استان تهران حضور دارند که از این تعداد 51 هزار جانباز سهم تهران بزرگ است و تلاش می کنیم در جهت معیشت و درمان جانبازان و توانمندسازی فرزندان آنان همه توان مان را بکار گیریم که این وظیفه ماست و لطف نیست.
 
جمعی از جانبازان مرکز ثارالله نیز در مصاحبه با خبرنگار ما با بیان اینکه این مرکز هر سال میزبان مردم و هنرمندان برای جشن میلاد است بر حضور در همه صحنه هایی که نظام به آن نیاز دارد تاکید کردند.