تاریخ : 1395,دوشنبه 03 خرداد15:47
کد خبر : 45799 - سرویس خبری : اخبار

اجازه‌ندادند پرچم حرم به‌زمین بیفتد


اجازه‌ندادند پرچم حرم به‌زمین بیفتد

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش با اشاره به جایگاه شهدای مدافع حرم ارتش گفت: این شهدا اجازه ندادند پرچم حرم امن الهی به زمین بیافتد.

امیر گلفام رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش با حضور در کنگره شهید مسعود نیاکی منفرد با تبریک اعیاد شعبانیه و مصادف شدن این ایام مبارک با آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: طبق دستور فرمانده ارتش جمهوری اسلامی جهت برگزاری یادواره شهدای ارتش از سال 93 برگزاری کنگره شهدا با عنوان "حدیث اقتدار و مقاومت" را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: اولین کنگره در سال 93 جهت بزرگداشت شهید فلاحی در شهرستان طالقان، دومین کنگره 7 آذر 94 در سمنان جهت بزرگداشت شهید همت، سومین کنگره در بهمن 94 در بزرگداشت شهید ستاری و چهارمین کنگره جهت بزرگداشت شهید اردستانی برگزار شد.

امیر گلفام تصریح کرد: پنجمین کنگره گرامیداشت جهت شهید نیاکی منفرد را مصادف با آزادسازی خرمشهر برگزار کردیم.

وی به تولید پنجمین نرم افزار چند رسانه ای در خصوص شهدای ارتش اشاره کرد و گفت: در این یادواره پنجمین نرم افزار چند رسانه ای در خصوص شهید نیاکی منفرد را به همراه تمبر یاد بود، کتاب و تندیس این شهید بزرگوار رونمایی خواهد شد.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: افتخار می کنیم که در این مراسم خانواده های شهدای مدافع حرم ارتش نیز حضور دارند. این شهدا اجازه ندادند پرچم حرم امن الهی به زمین بیافتد.