تاریخ : 1395,پنجشنبه 06 خرداد17:06
کد خبر : 45885 - سرویس خبری : اخبار

مسئولان خوب هم کم نیستند!/عکس


مسئولان خوب هم کم نیستند!/عکس

این عکس زیبا و خاطره انگیز به صورت اتفاقی از لحظه ای زیبا و از یک حرکت دلگرم کننده در سفر عتبات عالیات و هتل کربلا در سفر اردیبهشت "کاروان لبیک یاحسین 4" جانبازان توسط عکاس فاش نیوز گرفته شده است.

فاش نیوز -  این عکس زیبا و خاطره انگیز در سفر عتبات عالیات در هتل کربلا گرفته شده است.

این عکس زیبا و خاطره انگیز به صورت اتفاقی از لحظه ای زیبا و از حرکتی دلگرم کننده در سفر عتبات عالیات و هتل کربلا در سفر اردیبهشت "کاروان لبیک یاحسین 4" جانبازان توسط عکاس فاش نیوز گرفته شده است.

نقش آفرینان این عکس را شاید همه نشناسند؛ این تصویر نشان می دهد فردی دارد یک جانباز نخاعی را در هنگام پایین آمدن از شیب خروجی هتل کمک و همراهی می کند.

اما نکته جالب توجه اینجاست فردی که  با این چهره بشاش و صمیمی، در حال گپ و گفت با یک جانباز و درحال هل دادن ویلچر اوست، یک مسئول است.

 نام یا چهره حاج علیرضا مسگر، معاون اداره امور ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جانشین سردار شریفی، شاید برای خیلی ها به ویژه جانبازان و خانواده ایثارگران سپاه شناخته شده باشد، اما خضوع و فروتنی او و خدمات بی دریغش به ایثارگران و جانبازان که نمونه هایش در همین سفر لبیک یاحسین 4 بسیار مشاهده شد، شاید برای همه شناخته شده نباشد.

 سرهنگ مسگر که از دهه ها قبل تا کنون مسئولیت اجرا و همراهی سفرهای زیادی را با خانواده جانبازان و ایثارگران به عهده داشته است، با وجود مسئولیت و مشغله های زیادی که دارد، هیچ گاه شبیه خیلی ازمدیران ومسئولانی که میز وپست ومقام برایشان حرف اول را می زند رفتار نمی کند و همیشه غمخوار و دلسوز و خادم ایثارگران وجانبازان و خانواده هایشان بوده است.

 وی که برادر شهید نیز هست بیش از نیمی از عمر خود را از زمان دفاع مقدس تا کنون به خدمت در راه حفظ آرمان های انقلاب و تلاش جهت خدمت به خانواده ایثارگران و به خصوص جانبازان سپری نموده است.

او در تمام طول سفر با کاروان "لبیک یاحسین 4 " نه مانند یک مسئول، بلکه مانند یک خادم خاشع و خالص از انجام هیچ کاری و امری برای جانبازان و خانواده شان فروگذار نکرد و بارها به چشم خود دیدیم که چگونه در برابر جانبازان اظهار خضوع می کند و از کوتاهی های خود طلب بخشش می کند.

برای کسانی که از مسئولان گله دارند، حاج علیرضا مسگر نمونه ای ست که بدانیم افراد خدوم و دلسوز ومخلص در جامعه و در میان مسئولان کم نیستند!

نوشته و عکس از شهید گمنام


کد خبرنگار : 20