تاریخ : 1395,یکشنبه 09 خرداد12:56
کد خبر : 45933 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

در وصف یک دوست



محمد غــــیبی- در صبح روز شنبه مورخ 8/3/95 طبق عادت معمول که گاها" به سایت وزین فاش نیوز علاقه وافری دارم سرکی کشیدم و با تصویر و اعلام شهادت حاج اسماعیل شهابی طرفی دوست ارزشمند و صبور و کم ادعا مواجه شدم.

 مردی از جنس صلابت و استواری زردکوه و فوق العاده محجوب و متدین. سالها در بنیاد جانبازان وقت استان خوزستان توفیق خدمتگزاری به این یار با متانت و جسارت و شکیب و با نجابت و از همه مهمتر با تقوا را داشتم. اما اوج دوستی من برمی گردد به سال 78 که مدیریت مرکز توانبخشی جانبازان قطع و ضایعه نخاعی استان خوزستان را داشتم و شخصا و قلبا" به این عزیز عروج کرده به درگاه خداوند رحمان  علاقه وافری داشتم و به همین منظور گاه ساعت ها در محوطه ساختمان مرکز ضایعات نخاعی با ایشان گفتگو می کردم.

 فضایل اخلاقی شهید گرانقدر حاج اسماعیل شهابی طرفی قابل توصیف نیست و قلم و زبان ناتوان من حقیر بزرگی حاج اسماعیل را نمی تواند به تصویر بکشد. چرا که بزرگی حاج اسماعیل را در هزاران صفحه آن هم صاحب نظران اهل قلم و آشنا  شاید بتواند آنچنان بود را به رشته تحریر دربیاورند.

 به خانواده صبور این عزیز از دست رفته و جامعه ایثارگران کشور و جانبازان قطع و ضایعه نخاعی کشور خاصه استان خوزستان و ملت شریف ایران و این حقیر که هم اکنون هم خادم الشهدا هستم تعزیت و تسلیت می گویم.

روحش مـــــــــــــــــانا و خدایش بیامرزد.


کد خبرنگار : 20