تاریخ : 1395,دوشنبه 10 خرداد19:55
کد خبر : 46006 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

علت طرد نیروهای ارزشی!



محسن ناطق- بسیار شنیدیم نیروهای ارزشی از حوزه های مدیریت و تصمیم سازی طرد شدند و به واحدهای عادی منتقل یا تبعید میشوند. با کمال تاسف علت طرد و انتقال و تبعید نیروهای ارزشی ایستادگی در مقابل فساد شرعی و اخلاقی اینگونه مدیران است که در لباس اسلام آن کار دیگر می کنند.
از موضوعات فساد شغلی و مشکلات هدایت بودجه های ادارات به جیب هم پیاله ها صحبتی نکردیم زیرا فساد شرعی و اخلاقی در مواردی که عرض شده کافی ست تا عدم صلاحیت اینگونه مدیران محرز شود. در خصوص مشکل ادارات حراست که فقط در چارجوب چند بند تخلفات اداری مجاز هستند نیز پیشنهاد می گردد نیروهای متخصص در امور شرعی و اخلاقی با زمینه تفکر ولایی و حقوق اجتماعی اضافه شوند. پیش نماز ادارات نیز فقط در موضوعات احکام پاسخگو هستند بنابراین الزام ادارات حراست که در حال حاضر انتقاد و پیشنهاد و شکایت را پوشش می دهند نیازمند ارائه مشاوره تخصصی در امورشرعی و اخلاقی می باشند.

 اظهار نظر جانباز در خصوص مسائل حکومت بطور قطعی مبتنی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که برخی مدیران مانع تحقق آنها هستند لذا چنانچه اختیاری داشتیم ابتدا موانع اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب را رفع می کردیم زیرا دشمنان با گروه های تخصصی ویژه تمام کلمات و حروف فرمایشات ایشان را تحلیل و بهره برداری می کنند لیکن مدیران داخلی با تشکیل چند جلسه صوری و بگیر و ببند وانمود می کنند و چند روز بعد هم آن جنب و جوش فراموش می گردد و راه غلط خود را پیش می گیرند.

 در مورد اقتصاد مقاومتی و رسیدگی به حاشیه نشینی ملاحظه گردید ابتدا چند جلسه بگیر و ببند و ستاد فرماندهی و تظاهر به عمل کردند اما خیلی زود فراموش شده و ستاد فرماندهی تعطیل است.


کد خبرنگار : 20