تاریخ : 1395,چهارشنبه 12 خرداد16:21
کد خبر : 46085 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

لبخندهای قشنگ به رضایت غرب!



معلم جانباز- از مسئولین بی درد ما بنویسید که قراره برای جانبازان و خانواده شهدا که سنشان بالا رفته، چه کار کنند! آیا برجام و پسابرجام در معیشت این قشر اثر دارد؟ فکر کنید دولت با تبلیقات کذائی برجام تمام داشته های بچه بسیجیان ما را که روزی برگ برنده بود، با سیمان قلب نازنینش را پر کردند! واقعا" به دانشمندان هسته ای ما چه گذشت!

 این همه تلاش، این همه ثروت مملکت را هدر دادند تا دوستی خود را به کدخدایانشان ثابت کنند، هزاران میلیارد دلار از پول این کشور که مردمانش سختی تحریم ها را تجربه کردند، الان در چه وضعی است! چقدر نیروی متخصص هسته ای اخراج شده اند و آقایان سخنگوی دولت در تلویزیون از برجامی دفاع می کند که آدم خجالت می کشد، انقدر دروغی حمایت از غرب می کنند که غرب باورش شده باید تفکرات ما را هم با برجامی دیگر عوض کنند.

 امریکا وغرب به دنبال نفوذ و غارت سرمایه های ملل مختلف هستند تا برای خود رفاه ایجادکنند و به سربازان متجاوز خود کمک کنند اما دولت ما رزمندگان خود را فراموش و سرمایه های عمومی را نابود می کنند. تنها حُسن دولتیان، لبخندهای قشنگی است که از روی استهزاء غرب بر روی لبانشان نقش می آفرینند تا نوادگان جناب کری و اوباما و خانم شرمن بعدها افتخار کنند!

  قلب و روح مان از نتیجه برجام و توهین سران عربی و زورگیری غرب و قهر کردن مالدیو و توهین وزیرخارجه بحرین که زمانی استان 14 ما است، آزرده و بیمار است و نیاز به پرستارانی دارد که با بزرگ پرستار ایران که حکیمانه این وقایع را پیش بینی فرموده بود، هماهنگ باشند تا دوباره عزت و بزرگی ملت ما زبانزد عام و خاص شود.

فقط عرض کنم اقتصاد مقاومتی به صدتا برجام می ارزد. چرا دولت کاری نمی کند؟

والسلام


کد خبرنگار : 20