تاریخ : 1395,یکشنبه 30 خرداد18:04
کد خبر : 46088 - سرویس خبری : اخبار

فراخوان سپاه برای کربلا نرفته ها


فراخوان سپاه برای کربلا نرفته ها

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جانبازان 70 درصدی که تاکنون به زیارت کربلای معلی و عتبات عالیات مشرف نشده اند فراخوان داد.

فاش نیوز - سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جانبازان 70 درصدی که تاکنون به زیارت کربلای معلی و عتبات عالیات مشرف نشده اند فراخوان داد.

برپایه این گزارش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جانبازان 70 درصدی که تاکنون به زیارت کربلای معلی و عتبات عالیات مشرف نشده اند خواست برای قرار گرفتن درلیست اعزام، اسامی و مشخصات خود را اعلام کنند.

امورایثارگران سپاه دراین باره اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی سپاه مبنی بر ترتیب دادن سفر زیارتی عتبات عالیات در قالب کاروان های "لبیک یاحسین (ع)"، از جانبازان 70% بسیجی و سپاهی که تا کنون موفق به زیارت عتبات عالیات نشده اند، دعوت می شود که اطلاعات خود را اعم از نام جانباز، نوع مجروحیت، استان و شهر محل اسکان و شماره تماس خود را به سایت فاش نیوز اعلام و ارسال نمایند.

   با توجه به برنامه ریزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر ترتیب دادن سفر زیارتی عتبات عالیات در قالب کاروان لبیک یاحسین (ع) برای جانبازان نخاعی کمری، گردنی، قطع عضو و ترکیبی، بصیر و شیمیایی و خانواده ایشان، از جانبازان 70% بسیجی و سپاهی که تا کنون به هیچ گونه اعم از شخصی یا گروهی موفق به زیارت عتبات عالیات نشده اند، دعوت می شود که اطلاعات خود را به سایت ارسال نمایند تا در قرعه کشی کاروان های بعدی لبیک یاحسین (ع) شرکت داده شوند.

   لازم به ذکر است که این کاروان تا کنون در 4 دوره اقدام به اعزام خانواده های محترم جانبازان 70% بسیجی و سپاهی از سراسر کشور نموده است و انتخاب اسامی جانبازان و خانواده ایشان به صورت قرعه کشی بوده و تنها اختصاص به جانبازانی دارد که تا کنون به هیچ شکلی به عتبات عالیات سفر نکرده اند.

  گفتنی ست که آخرین اعزام کاروان لبیک یا حسین 4 به عتبات عالیات (نجف، کربلا و کاظمین) اخیرا" در اردیبهشت ماه سال جاری به مدت یک هفته انجام شد و طبق نظرسنجی خود سایت با رضایتی بیش از 80% از طرف جانبازان و خانواده هایشان همراه بود که گزارش های روزانه برنامه های این کاروان نیز به صورت روزانه و کلی در سایت به صورت روزانه درج گردید و تا حدودی از اجرا و حال و هوای برنامه های کاروان خبر داد که در سایت قابل مشاهده است.

  بنابراین گزارش از تمامی جانبازان 70% اهی و بسیجی در سراسر کشور درخواست می شود که در صورتی که تاکنون به هیچ وجه از سفر عتبات عالیات بهره مند نشده اند، اطلاعات و شماره تماس خود را به آدرس سایت فاش نیوز ارسال نمایند تا در قرعه کشی دوره های بعدی کاروان لبیک یاحسین (ع) ، شرکت داده شده و به خواست خداوند و دعوت سید و سالار شهیدان مشرف شوند.


کد خبرنگار : 20