تاریخ : 1395,شنبه 15 خرداد02:14
کد خبر : 46143 - سرویس خبری : اخبار

برای جانباز صبور آسایشگاه امام دعا کنید!


برای جانباز صبور آسایشگاه امام دعا کنید!

حسین زمانی، جانباز و قهرمان تنیس روی میز جهان به دلیل عوارض ناشی از جانبازی و نارسایی کلیه دربخش مراقبت ها ویژه بیمارستان خاتم الأنبیاء بستری است

فاش نیوز -  حسین زمانی، جانباز و قهرمان تنیس روی میز جهان به دلیل عوارض ناشی از جانبازی و نارسایی کلیه دربخش مراقبت ها ویژه بیمارستان خاتم الأنبیاء بستری است    

"حسین زمانی مظفرآبادی"، از جانباز آسایشگاه امام خمینی به دلیل عواض ناشی از مجروحیت و نارسائی کلیه دربیمارستان بستری شد. با خبرشدیم "حسین زمانی مظفرآبادی" که از جانبازان قطع نخاعی از گردن آسایشگاه امام خمینی است به دلیل عوارض ناشی از مجروحیت و نارسائی کلیه دربیمارستان بستری شده است.

این جانباز دردمند و صبور که از سربازان منقضی خدمت ارتش جمهوری اسلامی بود و به صورت داوطلبانه اعزام جبهه های نبرد با دشمنان متجاوز بعثی شده بود، سال 1361 درعملیات غرور آفرین فتح المبین به درجه جانبازی نایل آمد.

این جانباز فداکار، از آن زمان با وضعیت دشوار جسمی، مردانه صبوری کرده و الگویی از طاقت ، بردباری و روحیه مثال زدنی را به نمایش گذاشته است.

جانباز زمانی با وجود قطع نخاعی از ناحیه گردن، با عزم وارده ای مثال زدنی، به فعالیت ورزشی پرداخت و ازقهرمانان جهان دراین رشته می باشد.

برای این برادرجانباز که درحال حاضر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان خاتم الأنبیاء (ص) بستری است دعا کنید. 


کد خبرنگار : 19