تاریخ : 1395,پنجشنبه 20 خرداد17:54
کد خبر : 46363 - سرویس خبری : ورزشی

مسابقات فوتسال جام رمضان



کرج - دبیر هیئت فوتبال استان البرز از آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان این استان از روز شنبه بیست و دوم خردادماه خبر داد. منصور بیک وردی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: این رقابت ها در دو رده آزاد و ادارات به میزبانی سالن ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار می شود. وی افزود: این مسابقات هر ساله با حضور تیم های برتر و مطرح فوتسال استان البرز و بازیکنان شاخص فوتسال کشور برگزار می شود و جذابیت زیادی در شب های ماه مبارک رمضان برای علاقمندان به ورزش ایجاد می کند.

 بیک وردی در ادامه به نامشخص بودن قهرمان لیگ فوتبال پیشکسوتان البرز اشاره کرد و گفت: این مسابقات پیش از شروع ماه مبارک رمضان به پایان رسید اما با توجه به نامشخص بودن نتیجه دو بازی و عدم صدور رای کمیته انضباطی قهرمان بازی ها مشخص نشده است و باید ارای انضباط اعلام شود. وی کسب عنوان هیئت برتر استان البرز در آموزش و پایه را مورد اشاره قرار داد و گفت: خوشحالم که زحمات هیئت فوتبال استان و همکاران ما در حوزه آموزش و فوتبال پایه دیده شد و توانستیم به عنوان هیئت برتر استان دست پیدا کنیم.

دبیر هیئت فوتبال استان البرز تصریح کرد: در بخش آموزش هیئت فوتبال در سال گذشته دوره های متعددی را برگزار کرد و ساماندهی خوبی را در بخش مربیان داشت. وی ادامه داد: در بخش فوتبال پایه نیز میزبان دو رویداد ملی فوتبال پایه در بخش پسران و دختران بودیم و در چندین نوبت فستیوال مدارس فوتبال را برگزار کردیم تا در این بخش هم در جایگاه اول استان قرار بگیریم.

بیک وردی در پایان افزود: بخش پایه و آموزش دو محور مهم فوتبال کشور محسوب می شود و هیئت فوتبال البرز با ورود جدی به این حوزه ها توانسته جایگاهی خوب در سطح استانی و ملی برای خود مهیا کند.