تاریخ : 1395,جمعه 21 خرداد15:08
کد خبر : 46374 - سرویس خبری : ورزشی

افتخارات باشگاه ایثار قم



مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:
ورزش جانبازان و معلولان قم در بسیاری از رشته ها پرفروغ بوده است
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: باشگاه ایثار برای ورزش قم افتخارات و موفقیت‌های زیادی کسب کرده و ورزش جانبازان و معلولین قم در بسیاری از رشته‌ها موفق و پرفروغ بوده است.
 

حسن عابدی طی سخنانی در جلسه استاندار قم با اعضای هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم ابراز کرد: خوشبختانه باشگاه ایثار فعالیت‌های چشمگیری در ورزش قم داشته و موفقیت‌های خوب و قابل توجهی نیز کسب کرده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تیم‌های مختلفی به نمایندگی از قم در رشته‌های گوناگون در مسابقات لیگ‌های ورزش کشور حضور دارند و وظیفه ما تیم‌داری در سطح حرفه‌ای نیست اما به سهم خود همواره سعی کرده‌ایم از ورزش جانبازان و معلولین حمایت و پشتیبانی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در سالی که سپری کردیم نزدیک به 80 تیم به نمایندگی از ورزش قم در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور در رشته‌های گوناگون به میدان رفتند و هر یک از این تیم‌ها انتظارات و شرایط خاص خود را دارند اما به واقع تیم ایثار برای ورزش قم با کسب دو قهرمانی در سال گذشته عملکرد خوبی داشته است.

وی یادآور شد: بیش از 10 درصد مدال‌های کسب شده ورزش کشور از میادین برون‌مرزی سال قبل، نتیجه همت و تلاش ورزشکاران و قهرمانان این استان است و بالطبع ما باید نگاهی مساوی به تمام رشته‌ها، تیم‌ها و ورزشکاران خود داشته باشیم و جانبازان و معلولین نیز از نگاه حمایتی این اداره کل برخوردار هستند.

عابدی با اشاره به محدودیت امکانات تصریح کرد: ما توان مالی آنچنان برای کمک به تمام تیم‌های ورزشی استان قم را نداریم اما امسال هم از هیچ کمکی به تیم ایثار و ورزش جانبازان و معلولین دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: ورزش جانبازان و معلولین برای قم در بسیاری از رشته‌ها موفق و پرفروغ بوده و با پیگیری‌هایی که از طریق هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین صورت می‌گیرد امسال نیز تعامل و پشتیبانی خوبی از این عزیزان صورت خواهد گرفت، ضمن اینکه ما دو سالن ورزشی به این قشر اختصاص داده‌ایم که نیازهای آنان را رفع کند و در سایر موارد نیز آماده حمایت هستیم.

دفاع پرس