تاریخ : 1395,دوشنبه 24 خرداد16:21
کد خبر : 46395 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

چرا مردم را امی حساب می کنید؟



رضـــــــــاامیری فارسانی - بـــاخبرشدیم یکی ازمدیران بانــــــــکی حقوقی معادل ۲۳۴میلیون تومان دریـــــــــافتی داشته ومطلب به سمــــــــع مبارک آقایان دولتی رسیده و جناب جهانگیری دریک نامه سه سطری نوشته: آقای بهمنی ملاحضه کنید این رقم صحیح است واگرصحیح است چطورپرداخت شده.

انسان روانی می شود. خوب آخرخدا به آبروی شهدا به مظلومیت جانبازی که برای نان شبش دنبال تریلرسیمانی می دود تا بلکه یکی از تخلیه کنندگان سیمان باشد برای ۳۰هزارتومان و فرزند شهید مظلومی که برای امرار معاشش جلوی مردم ... و یک انسان زجرکشیده وخون دل خورده بایدجهت تداوم زندگیش تنهاسرمایه اش، منزلش رابفروشد. چقدر شقاوت، چقدر بیرحمی، چقدر نامردی، شماها بخاطر امیال نفسانی خودتان دارید مملکت را به پرتگاه می برید، خیانت هایتان برای عموم آشکارشده آخر چقدر مردم را امی حساب می کنید.

آقای بهمنی خودش مافوق آن رئیس است بعد شما رسیدگی را به ایشان واگذار می کنید؟ عملیاتی که باید بصورت محرمانه و توسط وزارت اطلاعات وفردی که برای نظام خون داده باشد انجام گردد را به بهمنی می سپارید. خوب فردا با یک مکاتبه دوسطری یک ماده قانونی برای این حقوق پیدا می کند و قضیه منتفی می شود. به امیدخدا، شماسه سال است که در رسانه ها، در دنیای مجازی، دنبال اختلاس ملیاردی بنیاد شهید که مقدس ترین مکان است بوده اید. آیاکار به سرانجام رسید؟ یا اینکه رها شد. گفتند پیگیری نکنید پای آقازاده ای می آید وسط، شماها چرا دل رهبری، دل آن دخترشهیدی که نانوایی می کتد، دل آن جانبازی که سی تن سیمان تخلیه می کند برای سی هزارتومان راخون می کنید؟ خدای شهدا ســزای اعمالتان رابدهد و مملکت را ازسقوط حتمی نجات دهد.


کد خبرنگار : 17