تاریخ : 1395,سه شنبه 25 خرداد14:44
کد خبر : 46536 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

7 مورد دیگر درباره انجمن جانبازان



مهدی اسدزاده ج 70%-  مطالب خوبی در خصوص عملکرد انجمن جانبازان بیان گردید و انتقادات خوبی مطرح شد . ولی لازم بذکر است موارد  ذیل را نیز در نظر داشته باشید:
1- واقعا از جانبازانی که همگی نخاعی می باشند و یک ریال هم در خصوص کارکرد خود در انجمن دریافت نمی کنند و فقط بصورت افتخاری و به عشق اینکه بتوانند گره ای از مشکلات جامعه نخاعی کاسته شود همکاری می کنند.
2- هرهفته بصورت مرتب روز سه شنبه جلسه انجمن تشکیل و مرتبأ موضوعات مبتلا به جانبازان نخاعی بررسی و پیگیری می گردد و بعضی از آنها واقعا نه تنها به دست انجمن بلکه به دست  دولت هم مرتفع نمی شود.
3-در انجمن چند تا کمیته فعالیت دارند که به خوبی کارهایشان را پیگیری و به نتیجه می رسانند مثل کمیته بهداشت و درمان ، کمیته فرهنگی ، کمیته مناسب سازی ، کمیته اردویی و مسافرت و عتبات عالیات و کمیته تربیت بدنی . همه اعضای کمیته ها به جد موضوعات و مشکلات را پیگیری و اگر هیئت مدیره مصوبه جدیدی داشته باشند پیگیری و انجام و روز جلسه گزارش می دهند.
4-هر دو سال که انتخابات شروع خواهد شد تعدادی از جانبازان مدعی می شوند و موقع انتخابات بنا به دلایلی حاضر نمی شوند و فقط از دور نظاره گر و به عملکرد انجمن انتقاد می کنند که کمی از انصاف به دور باشد.
5-تمام اعضا با عشق و علاقه کار می کنند علی الخصوص حاج آقا اسرافیلی که اکثر کارها به عهده ایشان است .
6-اگر دوستان در انتخابات رای نمی آورند و به عنوان هیئت مدیره انتخاب نمی شوند ولی می توانند به عنوان یکی از اعضای کمیته ها فعالیت کنند و بخشی از کار انجمن را بر دوش بکشند .
7-بعضی از دوستان اعتراض یا پیشنهاد دارند وقتی از آنها برای همکاری در انجمن دعوت می شوند دلایل زیادی می آورند و برای همکاری تشریف نمی آورند ولی باور کنید حرف تا عمل خیلی فاصله هست و این گوی و این میدان ......باور کنید کار کردن در انجمن عشق می خواهد .
امید است در انتخابات آینده انجمن دوستان عزیزی که واقعا توانایی بیشتری دارند تشریف بیاورند و مشکلات جانبازان نخاعی را بیشتر پیگیری نمایند و از دوستان درخواست دارم کمیته های انجمن به روی همه باز هست و برای فعالیت نیاز به حضور شما عزیزان دارد.

 


کد خبرنگار : 20