تاریخ : 1395,سه شنبه 25 خرداد16:17
کد خبر : 46553 - سرویس خبری : استان ها

پرونده سلامت ایثارگران قزوین تشکیل می‌شود


پرونده سلامت ایثارگران قزوین تشکیل می‌شود

مسعود بخارایی با اشاره به مجتمع درمانی صابرین اظهار کرد: ساخت این مجتمع از دو سال گذشته در دستور کار بنیاد استان قزوین قرار گرفته و در سال جاری به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: سهولت دستیابی جامعه هدف به خدمات درمانی، تشکیل پرونده سلامت و ثبت پایش سلامتی ایثارگران در سیستم سجایا از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی مجتمع درمانی صابرین است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: پزشکان در مجتمع درمانی صابرین با بررسی و پایش سلامت جامعه ایثارگران، راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم را در راستای بهبود درمانی آنها ارائه می‌دهند.

بخارایی خاطرنشان کرد: در مجتمع درمانی صابرین، چهار پزشک، تزریقات، پانسمان و مامایی مشغول به فعالیت هستند و به جامعه ایثارگران خدمات درمانی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر ارائه می‌دهند.

* راه‌اندازی داروخانه در جنب مجتمع درمانی صابرین

این مسؤول به راه‌اندازی داروخانه در جنب مجتمع درمانی صابرین نیز اشاره کرد و گفت: معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در حال رایزنی‌ است تا بتواند این داروخانه را به بهره‌برداری برساند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اضافه کرد: تمام ارائه‌ خدمات دارویی و تجهیزات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از طریق این داروخانه ارائه می‌شود.


منبع : فارس