تاریخ : 1395,پنجشنبه 27 خرداد21:01
کد خبر : 46591 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

جانباز، برند تبلیغات مسئولین!



محسن ناطق- یارانه جانباز مستاجر دارای فرزند دانشجو قطع شده گرچه مشمول موارد اعلام شده قطع یارانه نمیشود علی ایحال عده ای نفوذی زالوی غربگرا و سکولار و دو ملیتی هرگز چشم دیدن جانباز ولایتمدار را ندارد و به هر شیوه برای آزار و شکنجه جانباز دست میزند. در حقیقت جانباز در دولت هیچ جایگاهی بجز تبلیغات شعاری و آمار افزایش بودجه بنیاد ندارد.

 تغییر پست های سازمانی در ادارات و جابجایی جانبازان ولایتمدار از دفاتر مدیریتی به واحدهای پایین دست و تنزل شغل جانباز نسبت به پرسنل معلوم الحال تنبل و مورد دار که به بدی شهرت دارند بسیار باعث سرشکستگی و تحقیر جانباز است. متاسفانه علیرغم وجود قانون ممنوعیت تنزل پست و شغل جانبازان هیچ مرجعی پاسخگوی اقدامات ناهنجار در ارتباط با امور اجتماعی جانباز نیست لذا جانباز تحت فشارهای روانی و تحقیر شخصیت دینی فقط به ادعاها و شعارهای پوچ بی عمل مسئولان گوش میدهد و انتظار دارند جانبازان پس از عمری تحمل انواع درد و رنج مجروحیت و محرومیت و مظلومیت پشتیبان و مدافع هتاکان و سکولارهای انگلی دولت باشد!!؟

در حالیکه جانباز به علت خصلت ذاتی و قلبی ولایتمداری و مردم داری و رعایت شئون تقوا و زهد اسلامی در محیط اشتغال و زندگی شهرت دارد در طول سه سال گذشته با انواع تهمت ناروا و بی حرمتی مورد حمله و هجمه ناجوانمردانه قرار گرفته هرگز از ایمان و اعتقادش عبور نکرده زیرا هدایت الهی یا حب علی و آل علی ذاتی بوده و بوسیله شکنجه و هجمه انگلهای نفوذی و وطن فروشان خودفروخته تغییر ناپذیر است.
عشقت نه سرسریت که از سر بدر شود
مهرت نه عارضیست که جای دگر شود


کد خبرنگار : 20