تاریخ : 1395,یکشنبه 30 خرداد19:44
کد خبر : 46700 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

ما دردمند شدیم و برخی ثروتمند!



رضا  زاهدی- از یادها رفته ایم و فراموش شده ایم. همان نکته اساسی ای که امام شهداء این روزها را پیش بینی کرده و دغدغه داشتند. فعلا" که به برکت وجود رزمندگان و خانواده معظم شهداء حقوق میلیاردی می گیرند و آب از آب تکان نمی خورد. هر مدیری در این مملکت بیش از ده مسئولیت رده بالا دارند و برای دریافت از جیب مردم هزاران ماده و تبصره دارند که به راحتی قانون را دور می زنند.

 برای کارهای خلاف شان کلاه شرعی هم بلدند. برای ورزشی ها میلیارد. میلیارد پول بی زبان دارند اما برای رزمندگان که نوبت می رسد هزار بهانه می تراشند. چرا چون تاریخ مصرف مان تمام شده است. فقط بلدند رزمندگان و جانبازان را سپر ترقی قرار داده و با شعارهای خوشگل و قشنگ آن هم در مقابل دوربین های صدا وسیما از نردبان این قشر فراموش شده بالا بروند و به ریش همه ما بخندند.

 فعلا که در این مملکت از صدا و سیما گرفته تا... در اختیار تازه به دوران رسیده هاست. نه از مدعی العموم خبری هست نه اینکه از مجلس تا در برابر این همه حیف و میل و بریز و بپاش های برخی لوده گران و لوده گویان ایستادگی کند. کسی نیست به این تیم های ورزشی نظارت کند که چرا برای بازیکنی که فصل قبل با 150 میلیون بازی کرده، به یکباره 900 میلیون تومن پول این ملت بدبخت را حیف و میل می کنید؟

 تا انتقادی هم که بشود متاسفانه تمام شبکه های رسانه ملی در اختیار این حضرت قرار می گیرد اما ایران چند سال کدام شبکه یا آقایان برنامه ساز را سراغ دارید تا مشکلات ایثارگران را به تصویر بکشد؟

  پس دوستان عزیز فقط به سایت تکیه و امیدوار نباشید مشکلات و درد دل هاتان را علنی کنید تا خدمت آقا منعکس شود. 


کد خبرنگار : 20