تاریخ : 1395,چهارشنبه 02 تير14:57
کد خبر : 46808 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

شکایت از فروشندگان شیمیایی



جانباز شیمیایی- جناب آقای مجتهد! اینقدر ازاین که ابثارگران بدانند1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11 نوشتید، دیگه از خواندنش خسته شدیم. بنده صددرصد اعتقاد دارم جنابعالی دلسوز امثال ما هستیداما کو گوش شنوا؟ وقتی کشوری که از14 تا کشورسیزدهم می شود، درخدمات رسانی ایثارگران...! امریکایی که سربازانش از آن سر دنیامیان زورگویی، هیچ حقی هم ندارن دخالت کنند.اصلاحقی ندارن مگر قیم کشور ها هست؟ اما در خدمات رسانی به معلولانش اول هست اما ماکه اگر از کشورمان دفاع نمی کردیم، آن هم دفاع جانانه هر کشوری جای ایران بود، از بین میبردنش اماجوانان ایرانی بنازم به غیرتشون دفاع کردن که هیچ بلکه همین جوانان ایران را اول قدرت منطقه کردن...

 آقای نماینده! آقای رِِییس جمهور! اگرشهدا نبودن، اگرایثارگران نبودن، الان چه بلایی سر ایران آمده بود؟ شاید الان بگن این ایثارگران هم همیشه از مادیات حرف میزنن امااینطور نیست. ما هم آدم هستیم. تاکی شرمنده اهل و عیال باشیم؟

 ماهی یک میلیون وسیصدهزارتومان حقوق می گیرم، روزی یک کپسول اکسیژن مصرف دارم که بابتش یک ریال هم نمیدن. یک مرد میخواهم روزی سی هزارتومان بگیره برام کپسول پرکنه بیاره. این عدالته؟ حالا اینها به کنار، 30ساله خونه نشین هستم. یک نفرحالم را نپرسیده. 42روز در آلمان بستری شدم، شاید بگم 42 نفراز مقامات بلندپایه آلمان به عیادتم آمدن.

  آیا قانون ایثارگران اینفدر سخته؟ شورای محترم نگهبان بده به تشخیص مصلحت15سال خاک بخوره؟ تاحالا فکر می کردم دولت دستش خالیه اما وقتی اختلاس های میلیارد دلاری و حقوق های چند ده میلیونی را که دیدم تازه فهمیدم که چه بلایی میخوان به سرمان بیارن. ایران ثروتمندترین کشور جهان است اما این ثروت را عده قلیلی تصاحب کردن. اصلا" اگر اجازه میدادن ما شیمیایی ها از فروشنده شیمیایی شکایت می کردیم، تمام حقمان را تا حالا گرفته بودیم. سربار دولت هم نمی شدیم.


کد خبرنگار : 20