تاریخ : 1395,شنبه 05 تير15:54
کد خبر : 46896 - سرویس خبری : اخبار

سردار فضلی از ساخت یادمان بزرگ فتح خرمشهر خبرداد/تصاویر


سردار فضلی از ساخت یادمان بزرگ فتح خرمشهر خبرداد/تصاویر

سردار فضلی درمراسم افطاری جانبازان از طراحی و ساخت یادمان بزرگ فتح خرمشهر در منطقه عملیاتی بیت المقدس خبرداد.

فاش نیوز -  سردار فضلی درمراسم افطاری جانبازان از طراحی و ساخت یادمان بزرگ فتح خرمشهر در منطقه عملیاتی بیت المقدس خبرداد.

این مراسم افطاری درمنزل جانباز حسین اسرافیلی (مدیر انجمن جانبازان) با حضور جمعی ازجانبازان و خانواده هایشان برگزار شد.

دراین مراسم که با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین ثمری آغاز شد، سردارفضلی به سخنرانی پرداخت و از طراحی و ساخت یادمان بزرگ فتح خرمشهر در منطقه عملیاتی بیت المقدس خبرداد.

سردار علی فضلی گفت: منطقه وسیعی در نقطه آغاز عملیات بیت المقدس که پادگان شهید حبیب اللهی در آن واقع است، برای طراحی و ساخت یادمان عظیم فتح خرمشهر در نظر گرفته شده است و لازم است برادران جانباز در این منطقه حاضر شوند و با ارائه طرح،  کمک کنند تا این یادمان با رعایت همه استانداردهای مناسب سازی برای جانبازان و معلولین ساخته شود.

وی افزود: ما برای بیشتر عملیات های مهم دوران دفاع مقدس یادمان داریم ولی هنوز برای عملیات تاریخ ساز بیت المقدس و آزادی خرمشهر یادمان نداریم و امیدوارم با توجه به منطقه وسیعی که برای یادمان درنظرگرفته شده، بزرگترین و مجهزترین یادمان دفاع مقدس برای فتح خرمشهر، در موقعیت پادگان شهید حبیب‌اللهی احداث شود.

پس از سخنان فضلی قرار شد مهندس جانباز حیدربنایی و جانباز حسین زاده ضمن حضور درمنطقه عملیاتی بیت المقدس طرح های مناسب سازی را ارائه دهند.

فضلی همچنین بر حضور بیشتر جانبازان در کاروان های راهیان نور تاکید کرد و گفت: انتظار ما این است که عزیزان جانباز به عنوان راویان حقیقی حماسه های دفاع مقدس حضور چشمگیری در این کاروان ها داشته باشند.


کد خبرنگار : 23