تاریخ : 1395,یکشنبه 06 تير17:37
کد خبر : 46964 - سرویس خبری : گزارش و گفت و گو

یادواره شهید مدافع حرم حاج رضا رستمی مقدم/تصاویر


یادواره شهید مدافع حرم حاج رضا رستمی مقدم/تصاویر

شهید حاج رضا رستمی یکی از سرداران نامی عرصه هشت سال دفاع مقدس بود که در خرداد ماه بدست تکفیری های داعش در سوریه به فیض عظمای شهادت رسید .

فاش نیوز - شهید حاج رضا رستمی یکی از سرداران نامی عرصه هشت سال دفاع مقدس بود که در خرداد ماه بدست تکفیری های داعش در سوریه به فیض عظمای شهادت رسید . او دلاوری از خطه شهید پرور لرستان بود که در دوران دفاع مقدس در منطقه کرخه و در لشکر 7 ولیعصر (عج) ، دوشادوش بچه های رزمنده اندیمشک و دزفول با دشمن متجاوز بعثی مبارزه می نمود .

شهید رستمی مقدم به دنبال حمله ددمنشانه نیروهای تکفیری به سرزمین های حرمین شریفین با شعار « کلنا عباسک یا زینب » به سوریه رفت و در عملیات اخیر خان طومان بعد از رشادتهای ، بی نظیری مظلومانه شهد شیرین شهادت را نوشید .

به همین منظور یادواره ای برای تجلیل از مقام شامخ این شهید در مسجد سیدالشهداء کوی فرهنگیان اندیمشک با حضور مردم و مسئولین این شهر منعقد گردید . این مراسم به همت تیپ سوم حضرت مهدی (عج ) سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و همکاری ناحیه مقاومت بسیج ، معاونت اجتماعی شهرداری و دفتر امام جمعه اندیمشک برگزار شد . در این محفل نورانی حضور سردار مدافع حرم «رحمن پورجوادی» باعث تسکین دلهای داغدار حاضران در جلسه شد .   

لازم به ذکر است پیکر پاک و مطهر شهید حاج رضا رستمی در شهر خرم آباد تشییع و بعد در زادگاهش روستای سراب یاس به خاک سپرده شد . روحش شاد و راه سرخش پر رهرو باد .

گزارش از جعفری

تصاویر : محمد حسین نیازی ، برادرزاده غواص شهید کوروش نیازی از اندیمشک 


کد خبرنگار : 17