تاریخ : 1395,چهارشنبه 09 تير15:00
کد خبر : 47069 - سرویس خبری : استان ها

عیادت مدیر کل بنیاد مازندران با سه خانواده ایثارگر


عیادت مدیر کل بنیاد مازندران با سه خانواده ایثارگر

عباسعلی رضایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پیش از ظهر دیروز هشتم تیرماه در بیمارستان شفای ساری حضوریافت و از پدر گرانقدر شهیدان والامقام سید مرتضی و سید اسدا... حسینی آزاد عیادت به عمل آورد.

رضایی همچنین در ساری از جانباز سرافراز هفتاد درصد سید احمد حسینیان نیز دیدار و عیادت نمود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران طی این دو دیدار، ضمن پیگیری روند درمان پدر بزرگوار شهیدان معظم حسینی آزاد و جانباز عزیز حسینیان، برای آنان سلامتی و طول عمر با عزت را از خداوند سبحان آرزو کردند.

مدیر کل بنیاد مازندران به مناسبت هفتم تیر و به منظور ادای احترام و تعظیم و تکریم و تجلیل از خانواده شهدای هفتم تیر مازندران ، صبح دیروز به اتفاق رئیس بنیاد شهید ساری در منزل شهید حجت الاسلام عبد الحسین اکبری( از شهدای گرانقدر فاجعه 7 تیر )حضور یافت و با همسر صبور فداکار وی دیدار کردند.

رضایی در این دیدار یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از شهدای گرانقدر هفتم تیر بویژه چهار شهید عزیز 7 تیر مازندران را گرامی داشت.

شهید عبد الحسین اکبری در سال 1315 درروستای لالیم ساری متولد شد و در هفتم تیر ماه سال 60به همراه شهید دکتر بهشتی و 72 تن از شهدای گرانقدر 7 تیر و سه تن از شهدای عزیز هفتم تیر مازندران شهیدان والامقام عبد الوهاب قاسمی،عماد الدین کریمی و عباسعلی ناطق نوری به شهادت رسیدند.

ایثار


منبع : شهید خبر