تاریخ : 1395,دوشنبه 14 تير14:07
کد خبر : 47215 - سرویس خبری : مقاله و یادداشت

آیین نامه های من درآوردی جهت درمان!


آیین نامه های من درآوردی جهت درمان!

کجای قانون اشاره شده هزینه درمان باتوجه به قسمت های آسیب دیده پرداخت شود؟ چرا همین قانون در نهادهای دیگر با بنیاد فرق می کند؟

جانباز شیمیایی 1

جانباز شیمیایی 1- چرا قانون بر 100درصد پرداخت هزینه درمان ایثارگران تاکید دارد و بنیاد شهید آن را اجرا نمی کند؟ چرا با آیین نامه های من درآوردی حقوق قانونی ما را نادیده می گیرند؟ هزینه دندان را برای جانباز فک وصورت آن هم نه به صورت کامل پرداخت می کنند ولی اگر همین جانباز احتیاج به سمعک داشته باشد قبول نمی کنند. می گویند در صورت سانحه آسیب گوش قید نشده. برای کسی که دیسک کمر عمل کرده، توالت فرنگی پرتابل پلاستیکی را تایید نمی کنند ویا گردنبند طبی را برای جانباز دیگررا.

 کجای قانون اشاره شده هزینه درمان باتوجه به قسمت های آسیب دیده پرداخت شود؟ چرا همین قانون در نهادهای دیگر با بنیاد فرق می کند؟ چرا بنیاد با لیست من درآوردی 200 قلم دارو که به بیمه ایران داده، داروی جانبازان را گروگان گرفته ودر حق سلامت آنها کوتاهی می کند و تاکید دارد هر دارویی را فوق تخصصش بنویسد.

 آقای دکتر عباسپور در اعتراض جانبازان میگوید سوء استفاده برخی جانبازان باعث شده این کار را بکنیم. ما با سوء استفاده بنیاد باید چه کار کنیم؟ چرا در برخی نهادهای نظامی جانباز 100 درصد داریم ولی در بنیاد پیرمرد 75 ساله بعد از 28 سال از جنگ همان 5 درصد مانده و ارگانی خواسته بودش و300 هزار تومان بعد از 26 سال به فقط یکبار داده بود وبه اوگفته بودند این را داده ایم که نروی گدایی کنی !!؟

 آیا بنیاد از حال اینگونه جانبازان خصوصا زیر 25 درصد ها خبر دارد؟ چرا صدا وسیما و رسانه ها هوار می کشند؟ 100درصد هزینه درمان ایثارگران پرداخت میشود ولی وقتی ما می گوییم دروغ است وبنیاد تخلف کرده هیچ جا منعکس نمی شود. از آقای مجتهد عزیز می خواهم بپرسم این آیین نامه های داخلی خلاف قانون را نمیتوان پیگیری حقوقی وقضایی کرد؟ اگر این آیین نامه های داخلی در ادارات دیگر هم بود که سنگ روی سنگ بند نمیشد. بنده باید بستری وجراحی شوم و هزینه جانبی مثل تجهیزات پزشکی که در بیمارستان برایم استفاده شده و مثلا پمپ مرفین دوبار 200 هزار تومان وبا هزینه های جانبی دیگر یک میلیون 200هزار تومان را هیچ جا پرداخت نمی کند اندازه حقوق از کارافتادگی!؟

 یا مثلا 5میلیون هزینه دندان پزشکی (به خاطر مصرف زیاد اسپری وکورتون ) داشته ام و180هزارتومانش را بعد شش ماه داده اند. آیا بنیاد املاک وثروت کم دارد؟ مثلا مناطق تفریحی اش را در کردان چه کسی استفاده می کند و آیا فیش های حقوقی مدیران بنیاد هم برملا می شود؟  البته که حقوقشان پایین است ولی پورسانت ها که حساب وکتاب ندارد.


کد خبرنگار : 20