تاریخ : 1395,یکشنبه 20 تير13:59
کد خبر : 47377 - سرویس خبری : استان ها

جانباز فرهاد منوچهری به همرزمان شهیدش پیوست


جانباز فرهاد منوچهری به همرزمان شهیدش پیوست

علیرضا مارزلو با تسلیت درگذشت این جانباز سرافراز اظهار کرد: فرهاد منوچهری جانباز 60 درصد اهل شهرستان کردکوی ساعت شش عصر روز جمعه 18 تیر ماه پس از سال‎ها افتخار جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی اضافه کرد: این جانباز سرافراز دفاع مقدس در سال 1344 در شهرستان کردکوی دیده به جهان گشود و با حضور در جبهه‎های نبرد حق علیه باطل به درجه جانبازی نائل آمد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کردکوی با بیان اینکه جانباز سرافراز فرهاد منوچهری از پاسداران بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، گفت: این رزمنده دلاور در دهم اسفند ماه سال 1361 بر اثر اصابت تیر مستقیم و موج انفجار از لگن و پای چپ و قسمت سر به درجه رفیع جانبازی نائل شدند.

مارزلو با اشاره به اینکه این رزمنده دفاع مقدس نمادی از ایثارگری و دلاوری در میدان نبرد بود، خاطرنشان کرد: ایشان به عنوان رزمنده شاخص و قدرتمند در دوران دفاع مقدس شناخته می‎شد.

جانباز منوچهری اهتمام به نماز اول وقت و نماز جماعت، حضور در مساجد و مراسمات مذهبی داشتند

وی تصریح کرد: از ویژگی‎های این جانباز سرافراز اهتمام به نماز اول وقت و نماز جماعت، حضور در مساجد و مراسمات مذهبی داشتند که با وضعیت جسمانی ویژه مشتاقانه در این گونه مراسمات حضور داشتند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کردکوی شادابی، نشاط، تقوا، سلحشوری، اعتقاد به اهل بیت(ع)، ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از ویژگی‎های برجسته این جانباز سرافراز برشمرد و افزود: این جانباز دوران دفاع مقدس طی سالها تحمل رنج، سختی و مصدومیت جانبازی هیچ‎گونه گله و شکایت و همچنین درخواستی از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نداشتند طوری‎که همیشه لبخند رضایت و مسرت در ایشان دیده می‎شد.

وی در پایان تأکید کرد: همه باید برای معرفی شهدا و جانبازان که جان خود را در راه دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طبق اخلاص گذاشتند تلاش کنیم تا نسل جوان با دلاوری‎ها و رشادت‎های آنان آگاه شوند.


منبع : فارس