تاریخ : 1395,یکشنبه 20 تير17:27
کد خبر : 47394 - سرویس خبری : اخبار

ناقص شدیم تا عده ای کیفشان کوک باشد!


ناقص شدیم تا عده ای کیفشان کوک باشد!

آیا عدالت علوی در مملکت اسلامی جاری ست؟ آیا می توانیم بگوئیم فاصله طبقاتی البته در قشر حقوق بگیر دولتی زیاد نیست؟

معلم جانباز - سلام به دوستان فاش نیوز و همسنگران عزیزم!

 شرح حال مشکلات و معیشت جانبازان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس واقعا" زجرآور و جای تاسف و نگرانی دارد. سالها گذشته. نوجوانان وجوانان دهه 60 الان سنشان بالای 50 سال است. ریش ها سفید شده، چهره های بشاش آن روز، چروکیده و غمبار گشته. جوانانی که فقط برای شهادت گام برداشتند ولی از غافله جا ماندند. تنها خاطرات هور العظیم و فاو و چزابه و بلندی های کردستان تپه های برفی و.....گه گاهی ذهنشان را مشغول می کنند.

  آن روز نه برای پول و نه امتیاز ونه درصد و فقط و فقط برای لبیک به پیر مرادشان حرکت کردند وسلامتی شان را فدای ایران و ایرانی نمودند اما در این سال های گذشته، کسانی برسر سفره این جانبازان نشستن و خوردن بردند و برای رد گم کردن گاهی هم شعار ایثار و ایثارگری دادند. هیچ کاری که لازمه معیشت وکاستن از درد و آلام این قشر باید انجام میشد در قالب مصوبات و قانون های توخالی باقی ماند. خود آقایان قانون گذار و دست اندکار میلیونی که چه عرض کنم میلیاردی حقوق و مزایا وپاداش گرفتند، فرزندانشان در لانه روباه مکاره تحصیل می کنند و عده ای هم فرزندان نورچشمیشان را به دامن استکبار سپردند تا بعد از برگشتن برای محل تحصیلشان تلاش کنند خانه های چند میلیاردی، حساب های خارج کشور وهزاران نعمتی که از خوان دست رنج ایثارگران برای خود انباشته کردند تا به اهل بیتشان بد نگذرد. این روزها وقتی از حقوق های نجومی صحبت می شود و بعضی از مدیران برای خوب جلوه دانشان خیش های به ظاهر کمشان را منتشر می کنند.

  آنجاست که دردمان مظائف می شود. مثلا" فلان مدیر ونماینده گفته من کم می گیرم 8میلیون و دویست هزار تومان حقوقمه و 3 میلیون هم از آن شغل دومی می گیرم. بقیه جاها هم مجانی خدمت می کنم. اگر کمی دقت کنیم بعد ایثار مدیرانمان را درک می کنیم. حالا یک رزمنده معسر چهارصدوپنجاه هزارتومان می گیرد، مستاجر هم هست و 4تا بچه هم دارد و یک دانشجوی آزاد.

 خواستم حساب کنید چگونه این شخص روزگار می چرخاند و یا مثلا" من معلم با 31سال خدمت و مدرک لیسانس یک میلیون و ششصد... آیا عدالت علوی در مملکت اسلامی جاری ست؟ آیا می توانیم بگوئیم فاصله طبقاتی زیاد نیست البته در قشر حقوق بگیر دولتی؟ دوستان حالا می فهمیم چرا برای نماینده شدن میلیاردی خرج می کنند. حالا فهمیدیم اگر خدمتکار ستادی باشی بیشتر از استاد دانشگاه شهرستان سود می برید. آقایان مسئول تاکجا وکی قراره مردم را در تنگنا وفقر نگه دارند وخودشان بریزند و بپاشند؟ عجب رسمی! به خدا می گویند مردم ولی نعمتند. راست گفتند آیا باید قبول کنیم که ما رزمندگان وجانبازان کشورمان را حفظ کردیم و خون دادیم، ناقص شدیم تا عده ای کیفشان کوک باشد؟!!!

 امسال 12 درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شد. آقای نوبخت کلی منت گذاشت که وضع دولت خوب نیست وگرنه این مبالغ کمه حالا با این حقوق وپاداش های نجومی از خزانه خالی پاسخی دارند تا جواب ملت فقیر بازنشسته را بدهند یا جواب آن رزمنده ای که دم عید به علت کمبود اعتبار به جای افزایش حقوقشان کم شد؟ بخدا اگر کمی وجدان داشته باشند باید استعفا دهند. مثل مسئولین چینی هرچند مسلمان نیستند وکمونیست هستند اما وجدان دارند و از آن چیزی که اعتقاد دارند می ترسند اما مدیران نجومی خون آشام ما هنوز توجیه می کنند و دولت سعی در تبرئه آنها دارد. پس نتیجه می گیریم که هرچند مسلمانند اما از خدا نمی ترسند! امیدواریم روزی خداوند منان شر دزدان وخائنین به مردم ونظام اسلامی را از سر ما قطع کند. آمین


کد خبرنگار : 17