تاریخ : 1395,چهارشنبه 23 تير15:05
کد خبر : 47467 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

آموزش و پرورش فقط استثناست!



یوسف 70%- قابل توجه کلیه ی جانبازان بسیجی حالت اشتغال آموزش وپرورش

وزارت آموزش و پرورش هیج گونه تمایل و اراده ای جهت اجرای ماده 39 را ندارد. جانبازان حالت اشتغال هرچه سریعتر به دیوان عالی کشور دادخواست بدهند.

 به اطلاع عزیزان همکارم می رساند اینجانب یوسف زاهــدی نیا جانباز 70 % حالت اشتغال آموزش وپرورش درمورخه ی 22/04/1395 شخصاً به اداره ایثارگران سازمان بسیج کل کشورمراجعه کردم و از مسئول مربوطه جناب آقای آلوئیان درخصوص دلایل عـدم اجرای ماده 39 توسط  وزارت آموزش و پرورش را جویا شدم.

 ایشان فرمودند ما از ابتدای تصویب قانون مربوطه چندین بار با ستاد شاهد وایثارگران وزارت آموزش و پرورش به صورت مکتوب درخواست و دعوت کرده ایم مسئول ستاد یا نماینده خودشان را جهت اجرای ماده 39 اعزام نموده تا اقدام لازم صورت پذیرد اما متاسفانه تا کنون هیج پاسخی به درخواست و دعوت ما نداده اند و تنها بهانه ای که دارند می گویند اجرای ماده 39 نیاز به آیین نامه دارد. اما جناب آقای آلوئیان به صراحت می گویند که اجرای ماده 39 جهت برقراری حقوق جانبازان حالت اشتغال برابر نیروهای مسلح نیار به آیین نامه ندارد. زیرا وزارت آموزش و پرورش تمایل و اراده ای جهت اجرا ندارد. چرا که در چندین وزارتخانه ماده 39 درحال اجرا می باشد ازجمله وزارت جهاد کشاورزی و… عزیزان همکار حالت اشتغال

 بنده از ایشان پرسیدم اگر وزارت آموزش و پروش هرگز نخواهد این ماده را اجرا نماید یا همین گونه به تعلل خودش به بهانه ی آیین نامه اجرای قانون را به تأخیر بیندازد تکلیف ما جانبازان متقاضی چیست؟ ایشان فرمودند تنها راه شکایت نمودن به دیوان عالی کشور است.

 به همین دلیل به همه شما عزیزان توصیه می کنم هرچه سریعتر با مراجعه به دیوان عالی کشور دادخواست الزام وتمکین آموزش وپروش  به اجرای ماده 39 را ارائه نمایید تا انشاالله زودتر به نتیجه برسیم.
والسلام .

 


کد خبرنگار : 20