تاریخ : 1395,چهارشنبه 23 تير18:23
کد خبر : 47478 - سرویس خبری : مسائل و مشکلات ایثارگران

من یک مدیر مادرزادم!



جانباز شیمیایی 1- ما ایثارگران مادیگرا هم نیستیم ولی مثل همه انسانها خانواه ما هم حق دارد یک رفاه نسبی داشته باشد رفاه نسبی بخورد تو سر .....ما چرخ زندگیمان هم نمی چرخد. از کسانی که هزار جور دارو وقرص می خورند چه توقعات بیجایی دارند. می گویند کشور در شرایط سختی است یعنی چه؟ مگر چقدر از عمر ماها باقی مانده؟ چرا برای کسانی که بردند وخوردند ویک لیوان اب روش و راست راست راه میروند شرایط سخت نیست؟

 وقتی در قانون سیاست و یا کار کسی به کار نیاید و دیگر به او احتیاج ندارند، می شود مهره سوخته. ما هم زمانی که جنگ بود عزیز بودیم حالا استخوان در گلوییم. پس می شویم مهره سوخته. نسلی که از همه چیزش مایه گذاشت برای سربلندی و اعتلای وطنش حالا فراموش شده. مدال وتقدیر وعیادت به چه کار میاید؟ وقتی اصلا" ما را نمی بینند، آری توفیق داشتیم که در جبهه بودیم و اجرمان زیاد است! ولی این توفیق مثل مدرک دکترایی است که به درد قاب کردن می خورد و برای خودمان ارزش دارد وگرنه دیگران فقط با آن عکس یادگاری می گیرند. رزمندگان وایثارگران دلسردند و رنجورند وسرخورده از قوانینی که به راحتی آنها را دور زده و حقوقشان را نادیده گرفته. جوانیشان را دادند وحالا با انواع بیماری حتی نمی توانند کار کنند وخرج خانواده شان را بدهند وشرمنده آنها هستند. راستی حضراتی که فیش های نجومی می گرفتید و یا می گیرید وکسی جرات نمی کند به شما نزدیک شود. این بود معنی شعار از کجا آوردی اول انقلاب !! اختلاس، ارتشاء و فساد های کلان با ظاهری موجه!!

من رئیس بیمه هستم. حقوق صد میلیونی می‌گیرم تا صدها داروی ضروری و گران قیمت را از فهرست بیمه حذف کنم.
من رئیس امور بازنشستگان هستم. حقوق صد میلیونی می‌گیرم تا چند میلیون پاداش بازنشستگان را صدها روز به تأخیر بیندازم.
من رئیس امور استخدامی هستم. حقوق صد میلیونی می‌گیرم تا با ترفندهای مختلف مانع استخدام جوانان متخصص بشوم.
من رئیس بیمه کارگران هستم. حقوق صد میلیونی می‌گیرم تا حق بیمه میلیون‌ها کارگر را در بازی‌های اداری گم‌وگور کنم.
من رئیس خودرو‌سازی‌ هستم. حقوق صد میلیونی می‌گیرم تا خودروی ۶میلیونی را به قیمت ۳۰ میلیون به میلیون‌ها نفر قالب کنم.

من رئیس کمسیون پزشکی بنیاد هستم حقوق بالای صد میلیون میگیرم که حق جانبازان را در کمیسیون پایمال نمایم
من رئیس مادرزاد هستم. حقوق صدمیلیونی می‌گیرم تا بگویم که برای ادای تکلیف و شوق خدمت به ارزش‌های انقلاب، رئیس شده‌ام و فرزندان من و تمام بستگان سببی و نسبی من هم برای ادای تکلیف (حتی پیش از رسیدن به سن تکلیف) رئیس خواهند بود. فرزندان مردم هم فعلا بیکار بچرخند و صبر کنند تا از این شرایط خطیر و برهه حساس بگذریم، بعد بیایند در آزمون‌های استخدامی ثبت نام کنند ببینیم.


کد خبرنگار : 20