تاریخ : 1395,سه شنبه 29 تير12:21
کد خبر : 47637 - سرویس خبری : اخبار

نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان برگزار شد


نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان برگزار شد

نخستین نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی پس از ماه مبارک رمضان برگزار شد.

فاش نیوز -  نخستین نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی پس از ماه مبارک رمضان برگزار شد.

نخستین نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی پس از ماه مبارک رمضان دیروز با حضور اکثریت اعضا در ساختمان شهید شکراللهی برگزار شد.

در این نشست که با دستور برگزاری کنگره جانبازان شهید و تصویب نهایی میزان حق عضویت اعضا برگزار شد، پس از تصویب نهایی پرداخت ماهانه 50 هزار تومان از سوی هریک از اعضا به مدت شش ماه، حسین اسرافیلی گزارشی در باره موانع و مشکلات برگزاری کنگره جانبازان شهید ارائه داد که مشکل اصلی برمی گشت به نبود آمار دقیق جانبازانی که به شهادت رسیده اند.

همچنین مشکل مالی و عدم همکاری نهاد های ذیربط نیز از دیگر موانعی بود که مطرح شد و قرار بر این شد که نشستی ویژه برای پیگیری این موضوع تشکیل شود.

 در ادامه نیز دکتر عبدالملکی از کارشناسان مسایل اقتصادی و استاد دانشگاه که مهمان ویژه این نشست بود درباره اقتصاد مقاومتی و بحث تحریم ها مطالبی را بیان کرد.

طبق اظهارات این استاد دانشگاه، 80 درصد تحریم هایی که باعث بروز مشکلاتی درکشور و بهانه ای شد برای عده ای که به توافق با دشمن به هرقیمتی اقدام کنند، تحریم های داخلی ای بوده که خود ما علیه همدیگر اعمال کرده ایم! به این معنی که بخش های مختلف اقتصادی کشور بجای جبران تحریم خارجی که 20 درصد می توانسته موثر واقع شود، به تحریم همدیگر پرداخته و به نوعی به دشمن در ایجاد فشار به مردم کمک کرده اند.

گفتنی است قرار شده از این پس در نشست های شورای مرکزی  از مسئولان کشوری و لشکری و کارشناسان برای پاسخگویی  درباره مسایل و معضلات مختلف دعوت به عمل آید.


کد خبرنگار : 23